sjukis

Började klockan 08.20 idag, vi var tre stycken från våran klass som satt och väntade på bajs björn i typ en halvtimme (vår lärare).. tillslut kom han och jag gjorde klart ett arbete, känns bra! Sen var det foto och där gjorde man klart det sista och sen fick man reda på betyg, och jag var "helt klart VG!" känns också väldigt bra!
Sen var det lunch och nu sitter jag här hemma, skönt, ska snart lägga mig i sängen och vila en stund.. har blivit jätte sjukis och det känns mindre bra.. förkylld som en idiot och halsen.. iscisch! Komma och mysa med mig?:)
Måste plugga det sista sen ikväll.. och imorn är det picknick med skolan på musikkullarna, vi ska leka lekar osv? hmm.. inte direkt ngn större lust med det. Meeeen man får ju gratis korvar så jag menar klart man kommer då:P haha

ring och hör av er gärna idag(A).. Är man sjuk så vill man ju gärna ha lite uppvaktning juuu!
Och jag vet vad som hade varit perfekt just nu..


Through the storm, we reach the shore
You gave it all but I want more
And I'm waiting for you

 We´ll shine like stars
in the summer night
We´ll shine like stars
in the winter light

One heart,
Onte hope,
One love
With or without you
We will shine

♥ Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sjukis

2008-06-09 @ 12:07:42

Började klockan 08.20 idag, vi var tre stycken från våran klass som satt och väntade på bajs björn i typ en halvtimme (vår lärare).. tillslut kom han och jag gjorde klart ett arbete, känns bra! Sen var det foto och där gjorde man klart det sista och sen fick man reda på betyg, och jag var "helt klart VG!" känns också väldigt bra!
Sen var det lunch och nu sitter jag här hemma, skönt, ska snart lägga mig i sängen och vila en stund.. har blivit jätte sjukis och det känns mindre bra.. förkylld som en idiot och halsen.. iscisch! Komma och mysa med mig?:)
Måste plugga det sista sen ikväll.. och imorn är det picknick med skolan på musikkullarna, vi ska leka lekar osv? hmm.. inte direkt ngn större lust med det. Meeeen man får ju gratis korvar så jag menar klart man kommer då:P haha

ring och hör av er gärna idag(A).. Är man sjuk så vill man ju gärna ha lite uppvaktning juuu!
Och jag vet vad som hade varit perfekt just nu..


Through the storm, we reach the shore
You gave it all but I want more
And I'm waiting for you

 We´ll shine like stars
in the summer night
We´ll shine like stars
in the winter light

One heart,
Onte hope,
One love
With or without you
We will shine

♥ Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sjukis

Började klockan 08.20 idag, vi var tre stycken från våran klass som satt och väntade på bajs björn i typ en halvtimme (vår lärare).. tillslut kom han och jag gjorde klart ett arbete, känns bra! Sen var det foto och där gjorde man klart det sista och sen fick man reda på betyg, och jag var "helt klart VG!" känns också väldigt bra!
Sen var det lunch och nu sitter jag här hemma, skönt, ska snart lägga mig i sängen och vila en stund.. har blivit jätte sjukis och det känns mindre bra.. förkylld som en idiot och halsen.. iscisch! Komma och mysa med mig?:)
Måste plugga det sista sen ikväll.. och imorn är det picknick med skolan på musikkullarna, vi ska leka lekar osv? hmm.. inte direkt ngn större lust med det. Meeeen man får ju gratis korvar så jag menar klart man kommer då:P haha

ring och hör av er gärna idag(A).. Är man sjuk så vill man ju gärna ha lite uppvaktning juuu!
Och jag vet vad som hade varit perfekt just nu..


Through the storm, we reach the shore
You gave it all but I want more
And I'm waiting for you

 We´ll shine like stars
in the summer night
We´ll shine like stars
in the winter light

One heart,
Onte hope,
One love
With or without you
We will shine

♥ Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0