sex and the city maraton<3

Lunchade med skönheten idag på jensens, det var gottgott men såklart fik vi det ruttnaste bordet hahah och beställde dessutom in förlite mat och fegisar som vi är så vgade vi inte bställa in mer heller! Sjukt deppigt att man fick feber under tiden som man satt där, så man åkte direkt hem sen igen. Skulle egentligen på bio men så blev det inte heller, ville se fotbollen men nixpix den dumpade jag direkt när jag fick syn på att det var sex and the city maraton! Så mycket minnen man fick när man såg avsnitten, gosch! Och jag vet inte hur många liter jag har gråtit haha. På lördag är det premier på filmen och damn boy vad jag har längtat! Dessvärre så är vi alla tjejer så sjukt sega så vi har inte bokat så det blir ingen premier näää!

JAHAPP, midsommar på fredag ja.. och vad fan händer då?! Vi har iiingen jävla aning om vad som händer än, men på något sätt så gillar jag det. Det blir oftast bara massa kaos om man planerar förmycket. Man får ta det som det kommer helt enkelt, blir alltid bäst så! Man får hoppas att man har blivit frisk innan dess iallafall, annars proppar man i sig 50 stycken lyckopiller så blir man antagligen på topp igen;) haha!

Något som jag tycker är rätt roligt som jag fick reda på igår är att min mamma läser min blogg, och antagligen så läser hon nu med;) haha så vill bara skriva några rader till dig!

Du är den underbaraste och den bästa människan på denna jord! Du förstår inte så mycket jag respekterar och ser upp till dig. Så mycket som du ställer upp för oss alla, snacka om att vi är bortskämda! Du är världens bästa mamma. Hade aldrig klarat mig utan dig ska du veta. Så mycket som du har gjort för mig och oss andra, du ställer upp för en i vått och torrt och man kan prata med dig om precis ALLT! Du ska bara veta så lyckligt lottat och tacksam jag är att jag har dig som just min mamma och dessutom som en underbar vänn och dessutom är du världens snyggaste mamma också haha;)
ÄLSKAR DIG!!!


Kommentarer
Postat av: Eddie

Gilla du det jag skrev om skolan eller? :)

2008-06-20 @ 12:13:00
URL: http://eddieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sex and the city maraton<3

2008-06-19 @ 00:51:20
Lunchade med skönheten idag på jensens, det var gottgott men såklart fik vi det ruttnaste bordet hahah och beställde dessutom in förlite mat och fegisar som vi är så vgade vi inte bställa in mer heller! Sjukt deppigt att man fick feber under tiden som man satt där, så man åkte direkt hem sen igen. Skulle egentligen på bio men så blev det inte heller, ville se fotbollen men nixpix den dumpade jag direkt när jag fick syn på att det var sex and the city maraton! Så mycket minnen man fick när man såg avsnitten, gosch! Och jag vet inte hur många liter jag har gråtit haha. På lördag är det premier på filmen och damn boy vad jag har längtat! Dessvärre så är vi alla tjejer så sjukt sega så vi har inte bokat så det blir ingen premier näää!

JAHAPP, midsommar på fredag ja.. och vad fan händer då?! Vi har iiingen jävla aning om vad som händer än, men på något sätt så gillar jag det. Det blir oftast bara massa kaos om man planerar förmycket. Man får ta det som det kommer helt enkelt, blir alltid bäst så! Man får hoppas att man har blivit frisk innan dess iallafall, annars proppar man i sig 50 stycken lyckopiller så blir man antagligen på topp igen;) haha!

Något som jag tycker är rätt roligt som jag fick reda på igår är att min mamma läser min blogg, och antagligen så läser hon nu med;) haha så vill bara skriva några rader till dig!

Du är den underbaraste och den bästa människan på denna jord! Du förstår inte så mycket jag respekterar och ser upp till dig. Så mycket som du ställer upp för oss alla, snacka om att vi är bortskämda! Du är världens bästa mamma. Hade aldrig klarat mig utan dig ska du veta. Så mycket som du har gjort för mig och oss andra, du ställer upp för en i vått och torrt och man kan prata med dig om precis ALLT! Du ska bara veta så lyckligt lottat och tacksam jag är att jag har dig som just min mamma och dessutom som en underbar vänn och dessutom är du världens snyggaste mamma också haha;)
ÄLSKAR DIG!!!


Kommentarer

Postat av: Eddie

Gilla du det jag skrev om skolan eller? :)

2008-06-20 @ 12:13:00
URL: http://eddieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sex and the city maraton<3

Lunchade med skönheten idag på jensens, det var gottgott men såklart fik vi det ruttnaste bordet hahah och beställde dessutom in förlite mat och fegisar som vi är så vgade vi inte bställa in mer heller! Sjukt deppigt att man fick feber under tiden som man satt där, så man åkte direkt hem sen igen. Skulle egentligen på bio men så blev det inte heller, ville se fotbollen men nixpix den dumpade jag direkt när jag fick syn på att det var sex and the city maraton! Så mycket minnen man fick när man såg avsnitten, gosch! Och jag vet inte hur många liter jag har gråtit haha. På lördag är det premier på filmen och damn boy vad jag har längtat! Dessvärre så är vi alla tjejer så sjukt sega så vi har inte bokat så det blir ingen premier näää!

JAHAPP, midsommar på fredag ja.. och vad fan händer då?! Vi har iiingen jävla aning om vad som händer än, men på något sätt så gillar jag det. Det blir oftast bara massa kaos om man planerar förmycket. Man får ta det som det kommer helt enkelt, blir alltid bäst så! Man får hoppas att man har blivit frisk innan dess iallafall, annars proppar man i sig 50 stycken lyckopiller så blir man antagligen på topp igen;) haha!

Något som jag tycker är rätt roligt som jag fick reda på igår är att min mamma läser min blogg, och antagligen så läser hon nu med;) haha så vill bara skriva några rader till dig!

Du är den underbaraste och den bästa människan på denna jord! Du förstår inte så mycket jag respekterar och ser upp till dig. Så mycket som du ställer upp för oss alla, snacka om att vi är bortskämda! Du är världens bästa mamma. Hade aldrig klarat mig utan dig ska du veta. Så mycket som du har gjort för mig och oss andra, du ställer upp för en i vått och torrt och man kan prata med dig om precis ALLT! Du ska bara veta så lyckligt lottat och tacksam jag är att jag har dig som just min mamma och dessutom som en underbar vänn och dessutom är du världens snyggaste mamma också haha;)
ÄLSKAR DIG!!!


Kommentarer
Postat av: Eddie

Gilla du det jag skrev om skolan eller? :)

2008-06-20 @ 12:13:00
URL: http://eddieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0