regn, regn, regn!

Igår gick man en promenad med emma och det slutade med att vi satte oss och gungade, mötte upp linnea också så där satt vi i ungefär tre timmar och gungade haha.. sen hem och myste film och somnade dessutom tidigt, för en gång skull!

Goooood vilket konstigt väder det har varit idag!
Vaknade imorse av att det spö regnade, åskad, blixtrade och hela köret. Mitt rum var dessutom mörkare än vad det är på natten. Mysigt som fan!:)

Nu regnar det ute igen och det är ingen höjdare! Ikväll blir det först till Anna och göra goda drinkar, med jordgubbar osv sedan blir det hipp. Kommer säkert att bli en rolig kväll, jag ser sjukt fram emot den iallafall, riktigt sugen på att dra ut asså! :)

Nu ska jag duscha, pusspuss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

regn, regn, regn!

2008-06-27 @ 17:39:34

Igår gick man en promenad med emma och det slutade med att vi satte oss och gungade, mötte upp linnea också så där satt vi i ungefär tre timmar och gungade haha.. sen hem och myste film och somnade dessutom tidigt, för en gång skull!

Goooood vilket konstigt väder det har varit idag!
Vaknade imorse av att det spö regnade, åskad, blixtrade och hela köret. Mitt rum var dessutom mörkare än vad det är på natten. Mysigt som fan!:)

Nu regnar det ute igen och det är ingen höjdare! Ikväll blir det först till Anna och göra goda drinkar, med jordgubbar osv sedan blir det hipp. Kommer säkert att bli en rolig kväll, jag ser sjukt fram emot den iallafall, riktigt sugen på att dra ut asså! :)

Nu ska jag duscha, pusspuss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

regn, regn, regn!

Igår gick man en promenad med emma och det slutade med att vi satte oss och gungade, mötte upp linnea också så där satt vi i ungefär tre timmar och gungade haha.. sen hem och myste film och somnade dessutom tidigt, för en gång skull!

Goooood vilket konstigt väder det har varit idag!
Vaknade imorse av att det spö regnade, åskad, blixtrade och hela köret. Mitt rum var dessutom mörkare än vad det är på natten. Mysigt som fan!:)

Nu regnar det ute igen och det är ingen höjdare! Ikväll blir det först till Anna och göra goda drinkar, med jordgubbar osv sedan blir det hipp. Kommer säkert att bli en rolig kväll, jag ser sjukt fram emot den iallafall, riktigt sugen på att dra ut asså! :)

Nu ska jag duscha, pusspuss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0