Nämen hallå där!

Vet ni vad jag har gjort idag?
Piercat min tunga!

Fattar det nästan inte själv, blev en himla impuls grej!
Det gick hur bra som helst! Var inte alls så jätte nervös heller för den delen, men jag hade förberett mig på det värsta men möttes av något av det lättaste! Tog bara en sek. Gjorde inte det minsta ont, det gjorde tom ondare i naveln och det gjorde liksom inte äns ont! Är bara lite svullen nu men, det går väl över snart.

Nu ska jag plinga emma och fråga om hon vill seeees en stund.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ondare?

2008-07-01 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Nämen hallå där!

2008-06-30 @ 23:00:55
Vet ni vad jag har gjort idag?
Piercat min tunga!

Fattar det nästan inte själv, blev en himla impuls grej!
Det gick hur bra som helst! Var inte alls så jätte nervös heller för den delen, men jag hade förberett mig på det värsta men möttes av något av det lättaste! Tog bara en sek. Gjorde inte det minsta ont, det gjorde tom ondare i naveln och det gjorde liksom inte äns ont! Är bara lite svullen nu men, det går väl över snart.

Nu ska jag plinga emma och fråga om hon vill seeees en stund.

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Anonym

ondare?

2008-07-01 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Nämen hallå där!

Vet ni vad jag har gjort idag?
Piercat min tunga!

Fattar det nästan inte själv, blev en himla impuls grej!
Det gick hur bra som helst! Var inte alls så jätte nervös heller för den delen, men jag hade förberett mig på det värsta men möttes av något av det lättaste! Tog bara en sek. Gjorde inte det minsta ont, det gjorde tom ondare i naveln och det gjorde liksom inte äns ont! Är bara lite svullen nu men, det går väl över snart.

Nu ska jag plinga emma och fråga om hon vill seeees en stund.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ondare?

2008-07-01 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0