KAOS säger jag bara!

Det hände något väääldigt sjukt idag!
Efter skolan stack jag in till stan med dino. Öveeer fint väder och vi bestämde oss för att köpta varsin glass och sätta oss på gustav för att sitta och titta på allt folk som går förbi. Där satt dino och jag och käkade vår glassar i det fina härliga vädret, helt knäppt tysta och var inne i våra egna tankar.
helt plötsligt från absolut ingen stans så dök det upp tre väktare som jagade en 40-årig utlänning.. väktarna kaste sig över honom och försökte få ner honom på marken och ta på honom handklovar, men 40-åriga snubben vägrade och väktarna började skrika som bara den på honom och dessutom slog honom med batong och grejer.  Tillslut fick dom ner honom på marken och tog på honom handklovarna. I ena handen hade 40-åringen en stor fet kniv som väktarna tog bort från honom.  2 polisbilar kom och det blev ett stort avbrott för alla i stan.. ALLA stannade och glodde och allt detta hände typ 3-4 meter ifån mig och dino. Vi var så CHOKADE! haha helt galet. Där satt vi tysta och njöt av våra glassar så händer dettta. hmm vad händer med världen? springa runt med en stor fet kniv på stan osv, damn boy.

Imorgon ska man springa 5 härliga km på gympan, på tid! LÄNGTAR! jag har ju verkligen den bästa konditionen, inte!
Sedan blir det två studenter och sedan luftkastellet, kommer vara död på onsdag! meeeeeenmen!
Nu ska jag mysa med josse. Känner mig sjukt nere.. som man kan göra ibland. Så hon får mysa med mig. myyyyysigt:)

Puss och nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

KAOS säger jag bara!

2008-06-02 @ 23:02:09
Det hände något väääldigt sjukt idag!
Efter skolan stack jag in till stan med dino. Öveeer fint väder och vi bestämde oss för att köpta varsin glass och sätta oss på gustav för att sitta och titta på allt folk som går förbi. Där satt dino och jag och käkade vår glassar i det fina härliga vädret, helt knäppt tysta och var inne i våra egna tankar.
helt plötsligt från absolut ingen stans så dök det upp tre väktare som jagade en 40-årig utlänning.. väktarna kaste sig över honom och försökte få ner honom på marken och ta på honom handklovar, men 40-åriga snubben vägrade och väktarna började skrika som bara den på honom och dessutom slog honom med batong och grejer.  Tillslut fick dom ner honom på marken och tog på honom handklovarna. I ena handen hade 40-åringen en stor fet kniv som väktarna tog bort från honom.  2 polisbilar kom och det blev ett stort avbrott för alla i stan.. ALLA stannade och glodde och allt detta hände typ 3-4 meter ifån mig och dino. Vi var så CHOKADE! haha helt galet. Där satt vi tysta och njöt av våra glassar så händer dettta. hmm vad händer med världen? springa runt med en stor fet kniv på stan osv, damn boy.

Imorgon ska man springa 5 härliga km på gympan, på tid! LÄNGTAR! jag har ju verkligen den bästa konditionen, inte!
Sedan blir det två studenter och sedan luftkastellet, kommer vara död på onsdag! meeeeeenmen!
Nu ska jag mysa med josse. Känner mig sjukt nere.. som man kan göra ibland. Så hon får mysa med mig. myyyyysigt:)

Puss och nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

KAOS säger jag bara!

Det hände något väääldigt sjukt idag!
Efter skolan stack jag in till stan med dino. Öveeer fint väder och vi bestämde oss för att köpta varsin glass och sätta oss på gustav för att sitta och titta på allt folk som går förbi. Där satt dino och jag och käkade vår glassar i det fina härliga vädret, helt knäppt tysta och var inne i våra egna tankar.
helt plötsligt från absolut ingen stans så dök det upp tre väktare som jagade en 40-årig utlänning.. väktarna kaste sig över honom och försökte få ner honom på marken och ta på honom handklovar, men 40-åriga snubben vägrade och väktarna började skrika som bara den på honom och dessutom slog honom med batong och grejer.  Tillslut fick dom ner honom på marken och tog på honom handklovarna. I ena handen hade 40-åringen en stor fet kniv som väktarna tog bort från honom.  2 polisbilar kom och det blev ett stort avbrott för alla i stan.. ALLA stannade och glodde och allt detta hände typ 3-4 meter ifån mig och dino. Vi var så CHOKADE! haha helt galet. Där satt vi tysta och njöt av våra glassar så händer dettta. hmm vad händer med världen? springa runt med en stor fet kniv på stan osv, damn boy.

Imorgon ska man springa 5 härliga km på gympan, på tid! LÄNGTAR! jag har ju verkligen den bästa konditionen, inte!
Sedan blir det två studenter och sedan luftkastellet, kommer vara död på onsdag! meeeeeenmen!
Nu ska jag mysa med josse. Känner mig sjukt nere.. som man kan göra ibland. Så hon får mysa med mig. myyyyysigt:)

Puss och nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0