i wanna thank you for nothing

mumsig låt! (kleerup)

Vaknade nyss, har sovit till och från inatt. Är jätte trötter och det är nog vädrets förtjänst? Jag blir så himla arg! Vilket pissväder det är, så himla typiskt sverige sommar. Jajja. Idag får man se vad som händer, blir nog inte så mycket. Ska möta upp emma efter hon har slutat sitt jobb vid halv 6 och sedan åker vi till bo01 för att möta upp dom andra. Blir mysmys fika och annat skoj. Hör av er om ni vill kommmma!:D Josse jobbar dessutom nu så funderar på att gå ner till henne för en vaniljlatte!

Skriver mer sen, kanske! pusspuss


Kommentarer
Postat av: p

haha, eller hur? jag ska nog sattsa på tomten? ha en fortsatt trevlig kväll föresten :)

2008-06-17 @ 22:12:28
URL: http://pertty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

i wanna thank you for nothing

2008-06-17 @ 14:59:06
mumsig låt! (kleerup)

Vaknade nyss, har sovit till och från inatt. Är jätte trötter och det är nog vädrets förtjänst? Jag blir så himla arg! Vilket pissväder det är, så himla typiskt sverige sommar. Jajja. Idag får man se vad som händer, blir nog inte så mycket. Ska möta upp emma efter hon har slutat sitt jobb vid halv 6 och sedan åker vi till bo01 för att möta upp dom andra. Blir mysmys fika och annat skoj. Hör av er om ni vill kommmma!:D Josse jobbar dessutom nu så funderar på att gå ner till henne för en vaniljlatte!

Skriver mer sen, kanske! pusspuss


Kommentarer

Postat av: p

haha, eller hur? jag ska nog sattsa på tomten? ha en fortsatt trevlig kväll föresten :)

2008-06-17 @ 22:12:28
URL: http://pertty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

i wanna thank you for nothing

mumsig låt! (kleerup)

Vaknade nyss, har sovit till och från inatt. Är jätte trötter och det är nog vädrets förtjänst? Jag blir så himla arg! Vilket pissväder det är, så himla typiskt sverige sommar. Jajja. Idag får man se vad som händer, blir nog inte så mycket. Ska möta upp emma efter hon har slutat sitt jobb vid halv 6 och sedan åker vi till bo01 för att möta upp dom andra. Blir mysmys fika och annat skoj. Hör av er om ni vill kommmma!:D Josse jobbar dessutom nu så funderar på att gå ner till henne för en vaniljlatte!

Skriver mer sen, kanske! pusspuss


Kommentarer
Postat av: p

haha, eller hur? jag ska nog sattsa på tomten? ha en fortsatt trevlig kväll föresten :)

2008-06-17 @ 22:12:28
URL: http://pertty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0