heyy

Gårkvällen var rätt konstig, eller väldigt konstig faktiskt. Men skoj!
Skulle egentligen träffa jocke en stund innan han åkte tillbaka till lumpen, men det kom något emellan så det gick ikke! Men vid 21.00 träffade jag emma och vi gick och köpte godis för att sedan ha en myskväll. Påvägen hem så är det någon sneakybil som står vid hennes lägenhet och när vi går förbi den så ser vi att det var Olle och Måns. Dom hängde med upp och vi kollade på fotboll och chilla.. Sen ringde vi david och bestämde att vi skulle chilla hos honom.
Först körde vi och hämtade upp danne och  gustav och sedan drog vi till honom där han och bella var:)
Där var ju bara en cpkväll! Ingenting som jag direkt kan skriva här men det var något av det sjukaste jag sett som hände! hahah sktattar bara jag tänker på det.
Sen körde månsan hem oss och jag och emma somnade nästan direkt.. förutom att emma snarkade som en idiot!:P

idag har man bara chillat.. emm och jag stack först och träffade emma, sen ingrid och sen bellö! Så mycket motion har jag nog aldrig fått! haha

Ikväll får man se vad som händer, förmodligen blir det hem till bella iallafall:)
Nu ska jag duscha!

see yooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

heyy

2008-06-16 @ 17:46:12
Gårkvällen var rätt konstig, eller väldigt konstig faktiskt. Men skoj!
Skulle egentligen träffa jocke en stund innan han åkte tillbaka till lumpen, men det kom något emellan så det gick ikke! Men vid 21.00 träffade jag emma och vi gick och köpte godis för att sedan ha en myskväll. Påvägen hem så är det någon sneakybil som står vid hennes lägenhet och när vi går förbi den så ser vi att det var Olle och Måns. Dom hängde med upp och vi kollade på fotboll och chilla.. Sen ringde vi david och bestämde att vi skulle chilla hos honom.
Först körde vi och hämtade upp danne och  gustav och sedan drog vi till honom där han och bella var:)
Där var ju bara en cpkväll! Ingenting som jag direkt kan skriva här men det var något av det sjukaste jag sett som hände! hahah sktattar bara jag tänker på det.
Sen körde månsan hem oss och jag och emma somnade nästan direkt.. förutom att emma snarkade som en idiot!:P

idag har man bara chillat.. emm och jag stack först och träffade emma, sen ingrid och sen bellö! Så mycket motion har jag nog aldrig fått! haha

Ikväll får man se vad som händer, förmodligen blir det hem till bella iallafall:)
Nu ska jag duscha!

see yooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

heyy

Gårkvällen var rätt konstig, eller väldigt konstig faktiskt. Men skoj!
Skulle egentligen träffa jocke en stund innan han åkte tillbaka till lumpen, men det kom något emellan så det gick ikke! Men vid 21.00 träffade jag emma och vi gick och köpte godis för att sedan ha en myskväll. Påvägen hem så är det någon sneakybil som står vid hennes lägenhet och när vi går förbi den så ser vi att det var Olle och Måns. Dom hängde med upp och vi kollade på fotboll och chilla.. Sen ringde vi david och bestämde att vi skulle chilla hos honom.
Först körde vi och hämtade upp danne och  gustav och sedan drog vi till honom där han och bella var:)
Där var ju bara en cpkväll! Ingenting som jag direkt kan skriva här men det var något av det sjukaste jag sett som hände! hahah sktattar bara jag tänker på det.
Sen körde månsan hem oss och jag och emma somnade nästan direkt.. förutom att emma snarkade som en idiot!:P

idag har man bara chillat.. emm och jag stack först och träffade emma, sen ingrid och sen bellö! Så mycket motion har jag nog aldrig fått! haha

Ikväll får man se vad som händer, förmodligen blir det hem till bella iallafall:)
Nu ska jag duscha!

see yooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0