en liten sammanfttning av en stör kväll

vilken galen sjuk kväll det blev igår asså! haha. Lyckad enligt mig iallfall..
Först åkte jag hem till emma och sedan tog vi oss till ljunghusen till en fest. Över mycket folk och det var trevligt:)
När vi skulle hem stog vi oh väntade på bussen i 80 år, tilllut kom bussen och den var såklart överfylld så mycket att dörrarna var öppna tyå så den körde förbi men saknade ner lite längre fram.. jag och emma började springa som idioter efter bussen och hoppade på den i farten haha det var så jä'vla cp! jajja.. sen bytade vi bssjävel och på den möttes man upp av 7 blattar som började taffsa på en och jag sa till då började dom med personliga angrepp och börja sncka massa skit, kallade oss horor och apor osv, jag menar titta er själva i spegeln idioter! Tillslut ringde dom sina jävla blattetjejkompisar som skulle möta upp oss och slå oss, men det hände ju aldrig jävla töntar! blir så sjuuukt lack på dom asså.  Tror att dom kan taffsa hit och dit på vemsom helt jävla svin asså..
Sen åkte vi hem till måns där han hade krök.. och det höll igång fram till klockan 11 i morse typ så man har fan inte sovit så mycket än:P jajja, nu ska jag möte upp emma så ska vi kääka snabbbbbban! (bilder finns på bilddagboken)

SEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

en liten sammanfttning av en stör kväll

2008-06-21 @ 15:45:19
vilken galen sjuk kväll det blev igår asså! haha. Lyckad enligt mig iallfall..
Först åkte jag hem till emma och sedan tog vi oss till ljunghusen till en fest. Över mycket folk och det var trevligt:)
När vi skulle hem stog vi oh väntade på bussen i 80 år, tilllut kom bussen och den var såklart överfylld så mycket att dörrarna var öppna tyå så den körde förbi men saknade ner lite längre fram.. jag och emma började springa som idioter efter bussen och hoppade på den i farten haha det var så jä'vla cp! jajja.. sen bytade vi bssjävel och på den möttes man upp av 7 blattar som började taffsa på en och jag sa till då började dom med personliga angrepp och börja sncka massa skit, kallade oss horor och apor osv, jag menar titta er själva i spegeln idioter! Tillslut ringde dom sina jävla blattetjejkompisar som skulle möta upp oss och slå oss, men det hände ju aldrig jävla töntar! blir så sjuuukt lack på dom asså.  Tror att dom kan taffsa hit och dit på vemsom helt jävla svin asså..
Sen åkte vi hem till måns där han hade krök.. och det höll igång fram till klockan 11 i morse typ så man har fan inte sovit så mycket än:P jajja, nu ska jag möte upp emma så ska vi kääka snabbbbbban! (bilder finns på bilddagboken)

SEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

en liten sammanfttning av en stör kväll

vilken galen sjuk kväll det blev igår asså! haha. Lyckad enligt mig iallfall..
Först åkte jag hem till emma och sedan tog vi oss till ljunghusen till en fest. Över mycket folk och det var trevligt:)
När vi skulle hem stog vi oh väntade på bussen i 80 år, tilllut kom bussen och den var såklart överfylld så mycket att dörrarna var öppna tyå så den körde förbi men saknade ner lite längre fram.. jag och emma började springa som idioter efter bussen och hoppade på den i farten haha det var så jä'vla cp! jajja.. sen bytade vi bssjävel och på den möttes man upp av 7 blattar som började taffsa på en och jag sa till då började dom med personliga angrepp och börja sncka massa skit, kallade oss horor och apor osv, jag menar titta er själva i spegeln idioter! Tillslut ringde dom sina jävla blattetjejkompisar som skulle möta upp oss och slå oss, men det hände ju aldrig jävla töntar! blir så sjuuukt lack på dom asså.  Tror att dom kan taffsa hit och dit på vemsom helt jävla svin asså..
Sen åkte vi hem till måns där han hade krök.. och det höll igång fram till klockan 11 i morse typ så man har fan inte sovit så mycket än:P jajja, nu ska jag möte upp emma så ska vi kääka snabbbbbban! (bilder finns på bilddagboken)

SEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0