drömmar

Varför drömmer jag alltid sånna konstiga drömmar? Helt sjukt. Jag har vaknat med ångest varje mårgon nu i ungeför 2 veckor och det är skitjobbigt!
Har sovit så himla dåligt.. aah vill bara ta sömntabletter och sova ut i flera månader. Hade varit sjuukt skönt. Att somna nu och vakna upp igen om kanske ett halvår! Och det som är jobbigast är nog att bli väckt av sin jävla telefon! Känns so om min mobil alltid ringer när jag sover. Nåjaaaa!

Får se vad som hittas på idag, Jag och emma ska iallafall på dejt nu snart och äta lunch på jensens haha och ikväll så blir det iallafall biooooooo:)

Är det bara jag som hatar reklamen på 5an? Där de gör reklam för verklighetsbaserade filmer på söndagar.
Sjukt sorlig reklam men man älskar ju bara låten! Det hemska är att hon blev känd direkt efter att hon dog..
Jaja här får ni iallfall låten, Eva Cassidy - Fields of gold..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbigt (med sömmnen). Ha en bra dag :)

2008-06-18 @ 13:39:35
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

drömmar

2008-06-18 @ 13:34:03
Varför drömmer jag alltid sånna konstiga drömmar? Helt sjukt. Jag har vaknat med ångest varje mårgon nu i ungeför 2 veckor och det är skitjobbigt!
Har sovit så himla dåligt.. aah vill bara ta sömntabletter och sova ut i flera månader. Hade varit sjuukt skönt. Att somna nu och vakna upp igen om kanske ett halvår! Och det som är jobbigast är nog att bli väckt av sin jävla telefon! Känns so om min mobil alltid ringer när jag sover. Nåjaaaa!

Får se vad som hittas på idag, Jag och emma ska iallafall på dejt nu snart och äta lunch på jensens haha och ikväll så blir det iallafall biooooooo:)

Är det bara jag som hatar reklamen på 5an? Där de gör reklam för verklighetsbaserade filmer på söndagar.
Sjukt sorlig reklam men man älskar ju bara låten! Det hemska är att hon blev känd direkt efter att hon dog..
Jaja här får ni iallfall låten, Eva Cassidy - Fields of gold..

Kommentarer

Postat av: Emma

Jobbigt (med sömmnen). Ha en bra dag :)

2008-06-18 @ 13:39:35
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

drömmar

Varför drömmer jag alltid sånna konstiga drömmar? Helt sjukt. Jag har vaknat med ångest varje mårgon nu i ungeför 2 veckor och det är skitjobbigt!
Har sovit så himla dåligt.. aah vill bara ta sömntabletter och sova ut i flera månader. Hade varit sjuukt skönt. Att somna nu och vakna upp igen om kanske ett halvår! Och det som är jobbigast är nog att bli väckt av sin jävla telefon! Känns so om min mobil alltid ringer när jag sover. Nåjaaaa!

Får se vad som hittas på idag, Jag och emma ska iallafall på dejt nu snart och äta lunch på jensens haha och ikväll så blir det iallafall biooooooo:)

Är det bara jag som hatar reklamen på 5an? Där de gör reklam för verklighetsbaserade filmer på söndagar.
Sjukt sorlig reklam men man älskar ju bara låten! Det hemska är att hon blev känd direkt efter att hon dog..
Jaja här får ni iallfall låten, Eva Cassidy - Fields of gold..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbigt (med sömmnen). Ha en bra dag :)

2008-06-18 @ 13:39:35
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0