chokladfontän

Chillade hemma hos emma igår, mysiiigt var det! Efter en stund kom emmas mamma och lillsyrra hem från student.. Emmas syrra, Lisa, berättade i timmar att dom hade haft en stor chokladfontän som hon stod vid hela kvällen.. haha nutte! Det roliga är att hon berättade att hon hade haft en dröm inatt om att hon hade drunknat i choklad haha!

Idag ska jag passa mina små kusiner en stund sedan blir det kanske stan. Ikväll blir det paaaartyparty och lika så imorn, sjukt taggad!
Ikv blir det kanske middag oh förkrök hos emma och sedan vidare och imorn blir det krök  hos bella med fotboll osv:) naaaaajsnajs!

Hörs senare, nu ska jag duschelura! Pusspuss

soulmates, twins, kattkompisar and sisteers;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

chokladfontän

2008-06-13 @ 11:27:35
Chillade hemma hos emma igår, mysiiigt var det! Efter en stund kom emmas mamma och lillsyrra hem från student.. Emmas syrra, Lisa, berättade i timmar att dom hade haft en stor chokladfontän som hon stod vid hela kvällen.. haha nutte! Det roliga är att hon berättade att hon hade haft en dröm inatt om att hon hade drunknat i choklad haha!

Idag ska jag passa mina små kusiner en stund sedan blir det kanske stan. Ikväll blir det paaaartyparty och lika så imorn, sjukt taggad!
Ikv blir det kanske middag oh förkrök hos emma och sedan vidare och imorn blir det krök  hos bella med fotboll osv:) naaaaajsnajs!

Hörs senare, nu ska jag duschelura! Pusspuss

soulmates, twins, kattkompisar and sisteers;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

chokladfontän

Chillade hemma hos emma igår, mysiiigt var det! Efter en stund kom emmas mamma och lillsyrra hem från student.. Emmas syrra, Lisa, berättade i timmar att dom hade haft en stor chokladfontän som hon stod vid hela kvällen.. haha nutte! Det roliga är att hon berättade att hon hade haft en dröm inatt om att hon hade drunknat i choklad haha!

Idag ska jag passa mina små kusiner en stund sedan blir det kanske stan. Ikväll blir det paaaartyparty och lika så imorn, sjukt taggad!
Ikv blir det kanske middag oh förkrök hos emma och sedan vidare och imorn blir det krök  hos bella med fotboll osv:) naaaaajsnajs!

Hörs senare, nu ska jag duschelura! Pusspuss

soulmates, twins, kattkompisar and sisteers;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0