baby

jag äger på singstar! utan tvekan:D singstar är min dolda talang haha.. Jag och emma har suttit med singstar läänge och jag är sugen på att dra med till henne snart för att sjunga. så jävla roligt!
Men ikväll blir det kanske bio för min, bella, emma, matilda och julias del, om inte så blir det en mysig fika och en massa skitsnack. Men innerstinne är jag extremt sugen på att kröka hade gärna gjort alla fyra saker ikväll, singstar, bio, fika och fest. 
En sak är säker och det är att jag och emma hade INTE klarat av att flytta ihop. Ni förstår inte hur mycket vi två stökar ner på 5 min! och inte bara det, utan vi äter så sjukt onyttigt. Vi är förlata att laga mat. Vi går heldre ner till konsum och köper färdig micro mat och fråga mig inte hur vi pallar gå ända ner till konsum asså. haha.
Nej både lördagen och söndagen blev bara en massa chillande, emma skulle egentligen ha lite krök i söndags men det pallade vi inte nej, så jag bella och emma kollade fotbollen och sov istället. Men nu är man jävligt sugen. Men jag funderar på att jag endast denna veckan ska äta nyttigt och inte dricka något, känns som om min kropp behöver rensa ut allt äckelpäckel (lät sjukt äckligt hah) men jag har faktiskt varit så himla onyttig den sista tiden och jag behöver en hel vit vecka framför mig för att känna mig lite fräshare! Men det som jag egentligen borde göra är att börja träna kanske?:P men det har jag aldrig gjort i hela mitt liv och kommer aldrig att göra det heller.
Jajja, nu ska jag försök få tag på min käre vänn kåte-emma som förövrigt har haft det väldigt skönt idag;) mohaha! hahaha.
pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

baby

2008-06-23 @ 17:45:37
jag äger på singstar! utan tvekan:D singstar är min dolda talang haha.. Jag och emma har suttit med singstar läänge och jag är sugen på att dra med till henne snart för att sjunga. så jävla roligt!
Men ikväll blir det kanske bio för min, bella, emma, matilda och julias del, om inte så blir det en mysig fika och en massa skitsnack. Men innerstinne är jag extremt sugen på att kröka hade gärna gjort alla fyra saker ikväll, singstar, bio, fika och fest. 
En sak är säker och det är att jag och emma hade INTE klarat av att flytta ihop. Ni förstår inte hur mycket vi två stökar ner på 5 min! och inte bara det, utan vi äter så sjukt onyttigt. Vi är förlata att laga mat. Vi går heldre ner till konsum och köper färdig micro mat och fråga mig inte hur vi pallar gå ända ner till konsum asså. haha.
Nej både lördagen och söndagen blev bara en massa chillande, emma skulle egentligen ha lite krök i söndags men det pallade vi inte nej, så jag bella och emma kollade fotbollen och sov istället. Men nu är man jävligt sugen. Men jag funderar på att jag endast denna veckan ska äta nyttigt och inte dricka något, känns som om min kropp behöver rensa ut allt äckelpäckel (lät sjukt äckligt hah) men jag har faktiskt varit så himla onyttig den sista tiden och jag behöver en hel vit vecka framför mig för att känna mig lite fräshare! Men det som jag egentligen borde göra är att börja träna kanske?:P men det har jag aldrig gjort i hela mitt liv och kommer aldrig att göra det heller.
Jajja, nu ska jag försök få tag på min käre vänn kåte-emma som förövrigt har haft det väldigt skönt idag;) mohaha! hahaha.
pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

baby

jag äger på singstar! utan tvekan:D singstar är min dolda talang haha.. Jag och emma har suttit med singstar läänge och jag är sugen på att dra med till henne snart för att sjunga. så jävla roligt!
Men ikväll blir det kanske bio för min, bella, emma, matilda och julias del, om inte så blir det en mysig fika och en massa skitsnack. Men innerstinne är jag extremt sugen på att kröka hade gärna gjort alla fyra saker ikväll, singstar, bio, fika och fest. 
En sak är säker och det är att jag och emma hade INTE klarat av att flytta ihop. Ni förstår inte hur mycket vi två stökar ner på 5 min! och inte bara det, utan vi äter så sjukt onyttigt. Vi är förlata att laga mat. Vi går heldre ner till konsum och köper färdig micro mat och fråga mig inte hur vi pallar gå ända ner till konsum asså. haha.
Nej både lördagen och söndagen blev bara en massa chillande, emma skulle egentligen ha lite krök i söndags men det pallade vi inte nej, så jag bella och emma kollade fotbollen och sov istället. Men nu är man jävligt sugen. Men jag funderar på att jag endast denna veckan ska äta nyttigt och inte dricka något, känns som om min kropp behöver rensa ut allt äckelpäckel (lät sjukt äckligt hah) men jag har faktiskt varit så himla onyttig den sista tiden och jag behöver en hel vit vecka framför mig för att känna mig lite fräshare! Men det som jag egentligen borde göra är att börja träna kanske?:P men det har jag aldrig gjort i hela mitt liv och kommer aldrig att göra det heller.
Jajja, nu ska jag försök få tag på min käre vänn kåte-emma som förövrigt har haft det väldigt skönt idag;) mohaha! hahaha.
pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0