never say never..

Jag försöker och försöker. Försöker göra allt för att inte tankarna skall käka upp mig. Varför försöker jag dölja och ljuga för mig själv. Inse madde, inse!  Ibland önskar man sig för mycket och det slutar bara fel.  Man borde vara försikig vad man önskar sig. Jag önskar mig någonting som aldrig kommer att hända. Men man borde inte säga aldrig, för allt kan hända när man minst anar det, faktiskt. Det gäller väl bara att drömma vidare. Om jag tänker tillbaka så hade jag aldrig någonsin trott att detta kunde hända mig. aldrig. Men som sagt aldrig är ett ord som man inte borde använda, never say never, för saker och ting händer trotts att man trodde att det aldrig skulle hända en. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

never say never..

2008-06-07 @ 20:44:05
Jag försöker och försöker. Försöker göra allt för att inte tankarna skall käka upp mig. Varför försöker jag dölja och ljuga för mig själv. Inse madde, inse!  Ibland önskar man sig för mycket och det slutar bara fel.  Man borde vara försikig vad man önskar sig. Jag önskar mig någonting som aldrig kommer att hända. Men man borde inte säga aldrig, för allt kan hända när man minst anar det, faktiskt. Det gäller väl bara att drömma vidare. Om jag tänker tillbaka så hade jag aldrig någonsin trott att detta kunde hända mig. aldrig. Men som sagt aldrig är ett ord som man inte borde använda, never say never, för saker och ting händer trotts att man trodde att det aldrig skulle hända en. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

never say never..

Jag försöker och försöker. Försöker göra allt för att inte tankarna skall käka upp mig. Varför försöker jag dölja och ljuga för mig själv. Inse madde, inse!  Ibland önskar man sig för mycket och det slutar bara fel.  Man borde vara försikig vad man önskar sig. Jag önskar mig någonting som aldrig kommer att hända. Men man borde inte säga aldrig, för allt kan hända när man minst anar det, faktiskt. Det gäller väl bara att drömma vidare. Om jag tänker tillbaka så hade jag aldrig någonsin trott att detta kunde hända mig. aldrig. Men som sagt aldrig är ett ord som man inte borde använda, never say never, för saker och ting händer trotts att man trodde att det aldrig skulle hända en. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0