vafaaan!!

NoneJAG ORKAR INTE!! Vaknade med att jag har fått öroninflamation i andra örat också! Ligger här och hör ingenting och har cp ont! :( jävla bajs! orkar inte asså.. asså denna känslan är så sjukt hemsk, det gör så jävla ont och det är så sjukt obehagligt.. ja ni som har haft det vet hur det känns. 
Inte nog med att jag har ont i öronen, jag har svin ont i tungan också.. (piercingen) BLÖ!
Nu har familjen precis stuckit och jag ville verkligen följa med, men får ligga här hemma istället. KUL! Jag kan inte äns gå ut och sola. fuckfuckfuck!  mmmm jag är sur och borde därför sluta skriva här!
snääääääääääääääääällllla kan inte tiden bara spolas fram så jag kan ta mina äckeltabletter:(

jajja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

vafaaan!!

2008-07-05 @ 11:59:36
NoneJAG ORKAR INTE!! Vaknade med att jag har fått öroninflamation i andra örat också! Ligger här och hör ingenting och har cp ont! :( jävla bajs! orkar inte asså.. asså denna känslan är så sjukt hemsk, det gör så jävla ont och det är så sjukt obehagligt.. ja ni som har haft det vet hur det känns. 
Inte nog med att jag har ont i öronen, jag har svin ont i tungan också.. (piercingen) BLÖ!
Nu har familjen precis stuckit och jag ville verkligen följa med, men får ligga här hemma istället. KUL! Jag kan inte äns gå ut och sola. fuckfuckfuck!  mmmm jag är sur och borde därför sluta skriva här!
snääääääääääääääääällllla kan inte tiden bara spolas fram så jag kan ta mina äckeltabletter:(

jajja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

vafaaan!!

NoneJAG ORKAR INTE!! Vaknade med att jag har fått öroninflamation i andra örat också! Ligger här och hör ingenting och har cp ont! :( jävla bajs! orkar inte asså.. asså denna känslan är så sjukt hemsk, det gör så jävla ont och det är så sjukt obehagligt.. ja ni som har haft det vet hur det känns. 
Inte nog med att jag har ont i öronen, jag har svin ont i tungan också.. (piercingen) BLÖ!
Nu har familjen precis stuckit och jag ville verkligen följa med, men får ligga här hemma istället. KUL! Jag kan inte äns gå ut och sola. fuckfuckfuck!  mmmm jag är sur och borde därför sluta skriva här!
snääääääääääääääääällllla kan inte tiden bara spolas fram så jag kan ta mina äckeltabletter:(

jajja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0