tjooooo

Jag har haft en jätttttte mysig dag! Gick upp klockan 7 imorse och sjöng för pappa. Han fyller 45 år idag.
Vid 8 åkte vi till landskrona för att sedan ta båten över till Ven. Det har varit jätte soligt och varmt så man har fått lite färg, niiice! Där käkade vi och solade och badade. Efter det så åkte vi hem och nu snart ska jag till emma där vi ska förfesta ite och sedan blir det etage ikväll:D skojskoj! Är ändå sjuukt taggad. hohohooho...
Nu måste jag fixa mig färdigt! Pusss



Ja och papps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjooooo

2008-07-30 @ 21:24:12
Jag har haft en jätttttte mysig dag! Gick upp klockan 7 imorse och sjöng för pappa. Han fyller 45 år idag.
Vid 8 åkte vi till landskrona för att sedan ta båten över till Ven. Det har varit jätte soligt och varmt så man har fått lite färg, niiice! Där käkade vi och solade och badade. Efter det så åkte vi hem och nu snart ska jag till emma där vi ska förfesta ite och sedan blir det etage ikväll:D skojskoj! Är ändå sjuukt taggad. hohohooho...
Nu måste jag fixa mig färdigt! Pusss



Ja och papps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjooooo

Jag har haft en jätttttte mysig dag! Gick upp klockan 7 imorse och sjöng för pappa. Han fyller 45 år idag.
Vid 8 åkte vi till landskrona för att sedan ta båten över till Ven. Det har varit jätte soligt och varmt så man har fått lite färg, niiice! Där käkade vi och solade och badade. Efter det så åkte vi hem och nu snart ska jag till emma där vi ska förfesta ite och sedan blir det etage ikväll:D skojskoj! Är ändå sjuukt taggad. hohohooho...
Nu måste jag fixa mig färdigt! Pusss



Ja och papps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0