scrubs

Jag är sur, sur, sur, suuuur! Visst jag mår bättre, men vafan blev jag sjuk för? Jag som ville ut ikväll, med tjejerna och ha jävligt kul! Behöver jag asså, känns länge sedan jag var ute.. sist var fan förra fredagen, och jag själv tycker att det var ett bra tag sedan, för hela denna veckan har kännts som ett helt år. suck.

Så här ligger man i sin jävla ensamhet, har legat här själv hela dagen och kollat på scrubs.. DEPPIGT!
Nu är det götakanal 2 som gäller och den är hur rolig som helst, men jag är för arg och sur för att kunna njuta av den.
Imorgon ska jag fan vara frisk. Det har jag bestämt! Tänker inte ligga här och sega längre. Det ända man gör är att fundera. Det som slog mig mest är nog varför man alltid har så sjukt mycket fördomar mot andra.
Alla har det, inklusive jag! Och det är väl mänskligt. Men ibland går det bara överstyr.
Jag tycker faktiskt ändå att jag ger en chans till alla. Jag själv ser mig som en person som är trevlig mot dom som är trevlig tillbaka. Det finns en del tjejer som jag bara vill spy över och som jag verkligen bara ogillar, men innerstinne hade vi nog haft kul tillsammans. Allt handlar bara om onödiga fördomar!
Jag är huuuur säker som helst att folk har sjuuuukt mycket fördomar om mig och mina vänner, men om ni bara viiiste hur underbara vi är;) haha. 
jajja, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta, haha bara en massa babbel typ, mm så ensam är jag!  
Nu ska jag kolla vidare på filmis!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

scrubs

2008-07-05 @ 23:49:49
Jag är sur, sur, sur, suuuur! Visst jag mår bättre, men vafan blev jag sjuk för? Jag som ville ut ikväll, med tjejerna och ha jävligt kul! Behöver jag asså, känns länge sedan jag var ute.. sist var fan förra fredagen, och jag själv tycker att det var ett bra tag sedan, för hela denna veckan har kännts som ett helt år. suck.

Så här ligger man i sin jävla ensamhet, har legat här själv hela dagen och kollat på scrubs.. DEPPIGT!
Nu är det götakanal 2 som gäller och den är hur rolig som helst, men jag är för arg och sur för att kunna njuta av den.
Imorgon ska jag fan vara frisk. Det har jag bestämt! Tänker inte ligga här och sega längre. Det ända man gör är att fundera. Det som slog mig mest är nog varför man alltid har så sjukt mycket fördomar mot andra.
Alla har det, inklusive jag! Och det är väl mänskligt. Men ibland går det bara överstyr.
Jag tycker faktiskt ändå att jag ger en chans till alla. Jag själv ser mig som en person som är trevlig mot dom som är trevlig tillbaka. Det finns en del tjejer som jag bara vill spy över och som jag verkligen bara ogillar, men innerstinne hade vi nog haft kul tillsammans. Allt handlar bara om onödiga fördomar!
Jag är huuuur säker som helst att folk har sjuuuukt mycket fördomar om mig och mina vänner, men om ni bara viiiste hur underbara vi är;) haha. 
jajja, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta, haha bara en massa babbel typ, mm så ensam är jag!  
Nu ska jag kolla vidare på filmis!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

scrubs

Jag är sur, sur, sur, suuuur! Visst jag mår bättre, men vafan blev jag sjuk för? Jag som ville ut ikväll, med tjejerna och ha jävligt kul! Behöver jag asså, känns länge sedan jag var ute.. sist var fan förra fredagen, och jag själv tycker att det var ett bra tag sedan, för hela denna veckan har kännts som ett helt år. suck.

Så här ligger man i sin jävla ensamhet, har legat här själv hela dagen och kollat på scrubs.. DEPPIGT!
Nu är det götakanal 2 som gäller och den är hur rolig som helst, men jag är för arg och sur för att kunna njuta av den.
Imorgon ska jag fan vara frisk. Det har jag bestämt! Tänker inte ligga här och sega längre. Det ända man gör är att fundera. Det som slog mig mest är nog varför man alltid har så sjukt mycket fördomar mot andra.
Alla har det, inklusive jag! Och det är väl mänskligt. Men ibland går det bara överstyr.
Jag tycker faktiskt ändå att jag ger en chans till alla. Jag själv ser mig som en person som är trevlig mot dom som är trevlig tillbaka. Det finns en del tjejer som jag bara vill spy över och som jag verkligen bara ogillar, men innerstinne hade vi nog haft kul tillsammans. Allt handlar bara om onödiga fördomar!
Jag är huuuur säker som helst att folk har sjuuuukt mycket fördomar om mig och mina vänner, men om ni bara viiiste hur underbara vi är;) haha. 
jajja, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta, haha bara en massa babbel typ, mm så ensam är jag!  
Nu ska jag kolla vidare på filmis!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0