nattinatti

Ikväll har man då kollat på 8 mile (typ 100 gången). Så jävla bra assåååå! ingen kan ju hata den filmen.
Sedan har jag bara nördat mig framför datorn här.
Har kollat på "benjamin testar..." typ tusen gånger och jag kan inte sluta skratta!!
Här får ni ett klipp haha..
 

Imorgon var det meningen att jag skulle följa med familjen till min moster, där min kusin fyller år. Men antagligen kommer det inte bli av för min del, sjukt tråkigt! Hade gärna följt med. Bort en stund från malmö.. men istället blir jag nog hemma i min säng, sjukt deppigt, verkligen!
Nu har jag precis svalt mina sista tabletter för idag, och jag kommer snart må illa som fan igen, så ska faktiskt försöka sova. Men man kan ju bara önska mig lycka till! hoho

Pusss! ♥

Kommentarer
Postat av: makki

benjamin testar har jag hört så sjukt mycket om men alltid lyckats missa, haha! tack för tipset.

2008-07-07 @ 02:58:50
URL: http://maakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

nattinatti

2008-07-05 @ 00:47:50
Ikväll har man då kollat på 8 mile (typ 100 gången). Så jävla bra assåååå! ingen kan ju hata den filmen.
Sedan har jag bara nördat mig framför datorn här.
Har kollat på "benjamin testar..." typ tusen gånger och jag kan inte sluta skratta!!
Här får ni ett klipp haha..
 

Imorgon var det meningen att jag skulle följa med familjen till min moster, där min kusin fyller år. Men antagligen kommer det inte bli av för min del, sjukt tråkigt! Hade gärna följt med. Bort en stund från malmö.. men istället blir jag nog hemma i min säng, sjukt deppigt, verkligen!
Nu har jag precis svalt mina sista tabletter för idag, och jag kommer snart må illa som fan igen, så ska faktiskt försöka sova. Men man kan ju bara önska mig lycka till! hoho

Pusss! ♥

Kommentarer

Postat av: makki

benjamin testar har jag hört så sjukt mycket om men alltid lyckats missa, haha! tack för tipset.

2008-07-07 @ 02:58:50
URL: http://maakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

nattinatti

Ikväll har man då kollat på 8 mile (typ 100 gången). Så jävla bra assåååå! ingen kan ju hata den filmen.
Sedan har jag bara nördat mig framför datorn här.
Har kollat på "benjamin testar..." typ tusen gånger och jag kan inte sluta skratta!!
Här får ni ett klipp haha..
 

Imorgon var det meningen att jag skulle följa med familjen till min moster, där min kusin fyller år. Men antagligen kommer det inte bli av för min del, sjukt tråkigt! Hade gärna följt med. Bort en stund från malmö.. men istället blir jag nog hemma i min säng, sjukt deppigt, verkligen!
Nu har jag precis svalt mina sista tabletter för idag, och jag kommer snart må illa som fan igen, så ska faktiskt försöka sova. Men man kan ju bara önska mig lycka till! hoho

Pusss! ♥

Kommentarer
Postat av: makki

benjamin testar har jag hört så sjukt mycket om men alltid lyckats missa, haha! tack för tipset.

2008-07-07 @ 02:58:50
URL: http://maakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0