Ja men tjena på dig vaaa!

Igår stack jag och emma först och handlade candy sen drog vi hem till henne och köttade oss. Det var meningen att jag skulle sova där, men istället blev man tvungen att dra sig hemåt i regnet för att jag skulle passa mina småsyskon i morse. Tvingade josse att komma och möta mig halvvägs, läskigt att gå hem själv:$ .
GAAAD SÅÅÅ tröttttt jag var imorse, helt sjukt. somnade om igen direkt när mammi kom hem, och ja... jag vaknade typ nyss. hohoh, älskar att sova! hade lätt kunnat sova fleera timmar mer, men bajsemma ringde typ 7 ggr!:P

Ikväll så blir det middag här hemma, farmor fyllde 70 igår så ska käka middag och tårta (:D!!!!!) sen får jag se vad som händer. Kanske etage! Nu ska jag chilla vidare!

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ja men tjena på dig vaaa!

2008-07-09 @ 15:29:45

Igår stack jag och emma först och handlade candy sen drog vi hem till henne och köttade oss. Det var meningen att jag skulle sova där, men istället blev man tvungen att dra sig hemåt i regnet för att jag skulle passa mina småsyskon i morse. Tvingade josse att komma och möta mig halvvägs, läskigt att gå hem själv:$ .
GAAAD SÅÅÅ tröttttt jag var imorse, helt sjukt. somnade om igen direkt när mammi kom hem, och ja... jag vaknade typ nyss. hohoh, älskar att sova! hade lätt kunnat sova fleera timmar mer, men bajsemma ringde typ 7 ggr!:P

Ikväll så blir det middag här hemma, farmor fyllde 70 igår så ska käka middag och tårta (:D!!!!!) sen får jag se vad som händer. Kanske etage! Nu ska jag chilla vidare!

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ja men tjena på dig vaaa!

Igår stack jag och emma först och handlade candy sen drog vi hem till henne och köttade oss. Det var meningen att jag skulle sova där, men istället blev man tvungen att dra sig hemåt i regnet för att jag skulle passa mina småsyskon i morse. Tvingade josse att komma och möta mig halvvägs, läskigt att gå hem själv:$ .
GAAAD SÅÅÅ tröttttt jag var imorse, helt sjukt. somnade om igen direkt när mammi kom hem, och ja... jag vaknade typ nyss. hohoh, älskar att sova! hade lätt kunnat sova fleera timmar mer, men bajsemma ringde typ 7 ggr!:P

Ikväll så blir det middag här hemma, farmor fyllde 70 igår så ska käka middag och tårta (:D!!!!!) sen får jag se vad som händer. Kanske etage! Nu ska jag chilla vidare!

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0