Igår var supermys!

Så jävkla rolig bion var!! hha ni måste se den! Typiskt emma och madde film:P
Ja, jag vaknade för en stund sen av att min mobil ringde, som varje morgon.. men morgon och morgon, klockan är ändå rätt mycket jaa!! hoho

Planerna för idag vet jag inte direkt, funderar på att gå och lägga mig igen haha, men det är sånt mysväder ute och då vill man bara ligga i sängen och mysa framför tvn! Och jag som älskar att sova kommer somna direkt.
Sedan ikväll hoppas man på krök eller ngt kul. Får se vad som händer, imorgon är det iallafall etage och sen på fredag är det hipp.. ikväll vet jag ingenting faktiskt, men nått kuuuuul måste det iallfall bli!:)

Nu är jag helt vimsig i skallen så orkar inte skriva mer. Snart börjar that 70show och det är dubbelavsnitt, niiice!

 SEEEES MANNAR!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Igår var supermys!

2008-07-08 @ 15:42:43
Så jävkla rolig bion var!! hha ni måste se den! Typiskt emma och madde film:P
Ja, jag vaknade för en stund sen av att min mobil ringde, som varje morgon.. men morgon och morgon, klockan är ändå rätt mycket jaa!! hoho

Planerna för idag vet jag inte direkt, funderar på att gå och lägga mig igen haha, men det är sånt mysväder ute och då vill man bara ligga i sängen och mysa framför tvn! Och jag som älskar att sova kommer somna direkt.
Sedan ikväll hoppas man på krök eller ngt kul. Får se vad som händer, imorgon är det iallafall etage och sen på fredag är det hipp.. ikväll vet jag ingenting faktiskt, men nått kuuuuul måste det iallfall bli!:)

Nu är jag helt vimsig i skallen så orkar inte skriva mer. Snart börjar that 70show och det är dubbelavsnitt, niiice!

 SEEEES MANNAR!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Igår var supermys!

Så jävkla rolig bion var!! hha ni måste se den! Typiskt emma och madde film:P
Ja, jag vaknade för en stund sen av att min mobil ringde, som varje morgon.. men morgon och morgon, klockan är ändå rätt mycket jaa!! hoho

Planerna för idag vet jag inte direkt, funderar på att gå och lägga mig igen haha, men det är sånt mysväder ute och då vill man bara ligga i sängen och mysa framför tvn! Och jag som älskar att sova kommer somna direkt.
Sedan ikväll hoppas man på krök eller ngt kul. Får se vad som händer, imorgon är det iallafall etage och sen på fredag är det hipp.. ikväll vet jag ingenting faktiskt, men nått kuuuuul måste det iallfall bli!:)

Nu är jag helt vimsig i skallen så orkar inte skriva mer. Snart börjar that 70show och det är dubbelavsnitt, niiice!

 SEEEES MANNAR!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0