Helgen

Fredagen blev inte alls så som jag trodde att den skulle bli. Blev besviken och var tillslut inte alls på humör!
Första kvällen på väldigt vääldigt länge då jag bara kände att jag ville hem. Ingenting kändes rätt. Nåja..

I lördags skulle mamma och pappa skulle på fest så jag passade Sophie och Emma (mina småsyskon). Emil var här och hjälpte till med dom småliven. Åt en masssssor, makaroner med fiskpinnar som förövrigt blev väldigt misslyckat (jag är sämst i köket:$) melon, godis, chips och hela faderullan. Sen kollade vi på film, Alvin och gänget:D..

Ikväll blev det bio med Julia och Linnea:) Myspys.. Det blev mama mia, och jag har hela tiden sagt att jag inte vill se den, men det blev så iallafall och den var riiiiiktigt bra faktiskt. Satt och rös hela tiden. Mysig, romantisk och rolig:D

Nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig hade jag trott.. Ska upp tidigt imorgon, måste packa osv för sen drar jag till falsterbo i några dagar. Inte säkert när jag kommer hem än.. men blir nog inte borta allt för länge! :)

Pusshajsvajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Helgen

2008-07-21 @ 00:36:11
Fredagen blev inte alls så som jag trodde att den skulle bli. Blev besviken och var tillslut inte alls på humör!
Första kvällen på väldigt vääldigt länge då jag bara kände att jag ville hem. Ingenting kändes rätt. Nåja..

I lördags skulle mamma och pappa skulle på fest så jag passade Sophie och Emma (mina småsyskon). Emil var här och hjälpte till med dom småliven. Åt en masssssor, makaroner med fiskpinnar som förövrigt blev väldigt misslyckat (jag är sämst i köket:$) melon, godis, chips och hela faderullan. Sen kollade vi på film, Alvin och gänget:D..

Ikväll blev det bio med Julia och Linnea:) Myspys.. Det blev mama mia, och jag har hela tiden sagt att jag inte vill se den, men det blev så iallafall och den var riiiiiktigt bra faktiskt. Satt och rös hela tiden. Mysig, romantisk och rolig:D

Nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig hade jag trott.. Ska upp tidigt imorgon, måste packa osv för sen drar jag till falsterbo i några dagar. Inte säkert när jag kommer hem än.. men blir nog inte borta allt för länge! :)

Pusshajsvajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Helgen

Fredagen blev inte alls så som jag trodde att den skulle bli. Blev besviken och var tillslut inte alls på humör!
Första kvällen på väldigt vääldigt länge då jag bara kände att jag ville hem. Ingenting kändes rätt. Nåja..

I lördags skulle mamma och pappa skulle på fest så jag passade Sophie och Emma (mina småsyskon). Emil var här och hjälpte till med dom småliven. Åt en masssssor, makaroner med fiskpinnar som förövrigt blev väldigt misslyckat (jag är sämst i köket:$) melon, godis, chips och hela faderullan. Sen kollade vi på film, Alvin och gänget:D..

Ikväll blev det bio med Julia och Linnea:) Myspys.. Det blev mama mia, och jag har hela tiden sagt att jag inte vill se den, men det blev så iallafall och den var riiiiiktigt bra faktiskt. Satt och rös hela tiden. Mysig, romantisk och rolig:D

Nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig hade jag trott.. Ska upp tidigt imorgon, måste packa osv för sen drar jag till falsterbo i några dagar. Inte säkert när jag kommer hem än.. men blir nog inte borta allt för länge! :)

Pusshajsvajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0