hej och hå!

Dagens planer var att jag skulle åka med mina två småsyrror, mamma och pappa till min moster men så blev det inte. Vaknade upp i morse helt hörselskadad, det var nästan det läskigaste ever! Har proppat i mig mina sista pencilintabletter nu och har inga fler, och jag är låångt ifrån frisk. Vill verklligen inte gå till doktorn igen. blöö.. Hatar mina öron!
Så jag har sovit en del för att jag inte ska märka att jag är sjuk.. :P
Josse och jag kom precis upp från affären, vi ska laga mysig middag. Det kommer bli en kyckling/wookgrönsaker med kokosmjölk och hela köret med jasminris. mums. mums. Jag och mat, asså det är lätt min passion! :D livet är INGENTING utan mat! haha.
Men nu skriker hon på mig och behöver hjälp med maaoooden!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hej och hå!

2008-07-13 @ 18:55:47

Dagens planer var att jag skulle åka med mina två småsyrror, mamma och pappa till min moster men så blev det inte. Vaknade upp i morse helt hörselskadad, det var nästan det läskigaste ever! Har proppat i mig mina sista pencilintabletter nu och har inga fler, och jag är låångt ifrån frisk. Vill verklligen inte gå till doktorn igen. blöö.. Hatar mina öron!
Så jag har sovit en del för att jag inte ska märka att jag är sjuk.. :P
Josse och jag kom precis upp från affären, vi ska laga mysig middag. Det kommer bli en kyckling/wookgrönsaker med kokosmjölk och hela köret med jasminris. mums. mums. Jag och mat, asså det är lätt min passion! :D livet är INGENTING utan mat! haha.
Men nu skriker hon på mig och behöver hjälp med maaoooden!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hej och hå!

Dagens planer var att jag skulle åka med mina två småsyrror, mamma och pappa till min moster men så blev det inte. Vaknade upp i morse helt hörselskadad, det var nästan det läskigaste ever! Har proppat i mig mina sista pencilintabletter nu och har inga fler, och jag är låångt ifrån frisk. Vill verklligen inte gå till doktorn igen. blöö.. Hatar mina öron!
Så jag har sovit en del för att jag inte ska märka att jag är sjuk.. :P
Josse och jag kom precis upp från affären, vi ska laga mysig middag. Det kommer bli en kyckling/wookgrönsaker med kokosmjölk och hela köret med jasminris. mums. mums. Jag och mat, asså det är lätt min passion! :D livet är INGENTING utan mat! haha.
Men nu skriker hon på mig och behöver hjälp med maaoooden!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0