haha tjeeeena

kom precos hem gfrån min utekväll! den var faktiskt sjkukt kul!
Först hem till emma med "förfest" med vi tjjer, och sen stack v i till etage.. en rolig kväll OCH lyckad! jag, anna och emme tog taxin hem för vi alla ska upp tifigt imorn, så nu snart ska ja sova. NNICE! LÄNGTAR SOM FAN EFTER ATT KJRYPA NER I MIN EGNA SÄNG OCH BARA CHILLEDILLA MED MIN TVMANN!
Deet rliga är att jag kom med minst 40 kr och lyckades komma in gratis på etage OCH blev rääääätt myclet "påverkad" under kvällen. Tträffade på en massa ncie people ocha hde hjade de kul som fan. dancade tango, shottade laktisvodka, tänkte massooor, och svängde asset och en masssssa annat. kul,kul,kul! Imorn någon gång lägger jag nog upp lite bilder. om jag pallar...
Ska nämligen upp tfigt för att åke till skateholm vid beddinge för att sedan åka tilll stranden där och solasatan!

puss hejjjjjj och sov gott idioooooter! Okej jag somnar om en sekund,(heeeeeelt seriöst, och varför jag då lägger ner tid åt bajs bloggen vet jag inte, för om man tänker efter så e det sjukt bull att behöva berätta här vad man gör och har gjort osv, snääälla ring mobil ist?! (men samtifigt så är det skönt att snappla av och "skrriva" av sig.
 GOD NATTTTTTTTTTTT"!!!!
Puss!


(oc h detta är ämnat åt en speciell person, koooooom och ta hand om mig(A) ;) hhaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

haha tjeeeena

2008-07-31 @ 02:32:31

kom precos hem gfrån min utekväll! den var faktiskt sjkukt kul!
Först hem till emma med "förfest" med vi tjjer, och sen stack v i till etage.. en rolig kväll OCH lyckad! jag, anna och emme tog taxin hem för vi alla ska upp tifigt imorn, så nu snart ska ja sova. NNICE! LÄNGTAR SOM FAN EFTER ATT KJRYPA NER I MIN EGNA SÄNG OCH BARA CHILLEDILLA MED MIN TVMANN!
Deet rliga är att jag kom med minst 40 kr och lyckades komma in gratis på etage OCH blev rääääätt myclet "påverkad" under kvällen. Tträffade på en massa ncie people ocha hde hjade de kul som fan. dancade tango, shottade laktisvodka, tänkte massooor, och svängde asset och en masssssa annat. kul,kul,kul! Imorn någon gång lägger jag nog upp lite bilder. om jag pallar...
Ska nämligen upp tfigt för att åke till skateholm vid beddinge för att sedan åka tilll stranden där och solasatan!

puss hejjjjjj och sov gott idioooooter! Okej jag somnar om en sekund,(heeeeeelt seriöst, och varför jag då lägger ner tid åt bajs bloggen vet jag inte, för om man tänker efter så e det sjukt bull att behöva berätta här vad man gör och har gjort osv, snääälla ring mobil ist?! (men samtifigt så är det skönt att snappla av och "skrriva" av sig.
 GOD NATTTTTTTTTTTT"!!!!
Puss!


(oc h detta är ämnat åt en speciell person, koooooom och ta hand om mig(A) ;) hhaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

haha tjeeeena

kom precos hem gfrån min utekväll! den var faktiskt sjkukt kul!
Först hem till emma med "förfest" med vi tjjer, och sen stack v i till etage.. en rolig kväll OCH lyckad! jag, anna och emme tog taxin hem för vi alla ska upp tifigt imorn, så nu snart ska ja sova. NNICE! LÄNGTAR SOM FAN EFTER ATT KJRYPA NER I MIN EGNA SÄNG OCH BARA CHILLEDILLA MED MIN TVMANN!
Deet rliga är att jag kom med minst 40 kr och lyckades komma in gratis på etage OCH blev rääääätt myclet "påverkad" under kvällen. Tträffade på en massa ncie people ocha hde hjade de kul som fan. dancade tango, shottade laktisvodka, tänkte massooor, och svängde asset och en masssssa annat. kul,kul,kul! Imorn någon gång lägger jag nog upp lite bilder. om jag pallar...
Ska nämligen upp tfigt för att åke till skateholm vid beddinge för att sedan åka tilll stranden där och solasatan!

puss hejjjjjj och sov gott idioooooter! Okej jag somnar om en sekund,(heeeeeelt seriöst, och varför jag då lägger ner tid åt bajs bloggen vet jag inte, för om man tänker efter så e det sjukt bull att behöva berätta här vad man gör och har gjort osv, snääälla ring mobil ist?! (men samtifigt så är det skönt att snappla av och "skrriva" av sig.
 GOD NATTTTTTTTTTTT"!!!!
Puss!


(oc h detta är ämnat åt en speciell person, koooooom och ta hand om mig(A) ;) hhaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0