Fredag

Asså jag blir galen på vädret. Hatar att vakna och se hur grått och blåsigt och äckigt det är ute.. Fan att jobbet klyddade så jävla mycket, annars hade jag jobbat som en idiot och sedan åkt iväg långt åt helvete!

Stack med familjen innan idag och åt glass på glassfabriken, sjukt gott! Sen efter det yrade jag och mamma runt i stan en stund. Letade efter chinos, men dom var slut överallt:( snacka om bajs!!! så jag skulle beställa dom från internet, men det var slut där med, kul... Det var iallafall mysigt att yra runt lite med mammi!

Kom hem för en stund sedan och snart ska vi äta kinamat, mums!!! Så jävla hungrig och så jääävla sugen på kinamat. Så det är perfeeect:D
Sen ikväll blir det massssa festfestfest med några snyggingar:D Känner på mig att det kommer bli galet;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Fredag

2008-07-18 @ 19:15:59
Asså jag blir galen på vädret. Hatar att vakna och se hur grått och blåsigt och äckigt det är ute.. Fan att jobbet klyddade så jävla mycket, annars hade jag jobbat som en idiot och sedan åkt iväg långt åt helvete!

Stack med familjen innan idag och åt glass på glassfabriken, sjukt gott! Sen efter det yrade jag och mamma runt i stan en stund. Letade efter chinos, men dom var slut överallt:( snacka om bajs!!! så jag skulle beställa dom från internet, men det var slut där med, kul... Det var iallafall mysigt att yra runt lite med mammi!

Kom hem för en stund sedan och snart ska vi äta kinamat, mums!!! Så jävla hungrig och så jääävla sugen på kinamat. Så det är perfeeect:D
Sen ikväll blir det massssa festfestfest med några snyggingar:D Känner på mig att det kommer bli galet;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Fredag

Asså jag blir galen på vädret. Hatar att vakna och se hur grått och blåsigt och äckigt det är ute.. Fan att jobbet klyddade så jävla mycket, annars hade jag jobbat som en idiot och sedan åkt iväg långt åt helvete!

Stack med familjen innan idag och åt glass på glassfabriken, sjukt gott! Sen efter det yrade jag och mamma runt i stan en stund. Letade efter chinos, men dom var slut överallt:( snacka om bajs!!! så jag skulle beställa dom från internet, men det var slut där med, kul... Det var iallafall mysigt att yra runt lite med mammi!

Kom hem för en stund sedan och snart ska vi äta kinamat, mums!!! Så jävla hungrig och så jääävla sugen på kinamat. Så det är perfeeect:D
Sen ikväll blir det massssa festfestfest med några snyggingar:D Känner på mig att det kommer bli galet;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0