fika och film, myyys

Ikväll var man och fikade på lillatorg med fanny och emma, mysigvärre. Men vi alla var rätt lost. Hoho.
Sedan gick vi och hyrde film och köpte chips och coola, sedan drog vi oss vidare hem till fanny. Det blev någon high school film, som var rätt sjuk och nördig:P ändå ball.
Nu sitter jag här hemma, och för en gångskull så är jag rätt trött! Funderar på att släcka lampan och krypa ner men ofta min kofta, om ungefär 10 minuter kommer jag vara sjukt pigg. Fattar mig inte på mina sömnproblem asså, hmm..
En sak som jag är sjukt sur över är detta med hela buss-strejken, liksom what? Jag kommer antaglige sitta hemma tills strejken är över, för ni som känner mig VET hur lat jag är, jag kommer aldrig orka gå någonstans! höhö..
Vi får hoppas att josse tar sitt körkort på fredag så hon kan köra runt mig(A) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

fika och film, myyys

2008-07-16 @ 01:22:15
Ikväll var man och fikade på lillatorg med fanny och emma, mysigvärre. Men vi alla var rätt lost. Hoho.
Sedan gick vi och hyrde film och köpte chips och coola, sedan drog vi oss vidare hem till fanny. Det blev någon high school film, som var rätt sjuk och nördig:P ändå ball.
Nu sitter jag här hemma, och för en gångskull så är jag rätt trött! Funderar på att släcka lampan och krypa ner men ofta min kofta, om ungefär 10 minuter kommer jag vara sjukt pigg. Fattar mig inte på mina sömnproblem asså, hmm..
En sak som jag är sjukt sur över är detta med hela buss-strejken, liksom what? Jag kommer antaglige sitta hemma tills strejken är över, för ni som känner mig VET hur lat jag är, jag kommer aldrig orka gå någonstans! höhö..
Vi får hoppas att josse tar sitt körkort på fredag så hon kan köra runt mig(A) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

fika och film, myyys

Ikväll var man och fikade på lillatorg med fanny och emma, mysigvärre. Men vi alla var rätt lost. Hoho.
Sedan gick vi och hyrde film och köpte chips och coola, sedan drog vi oss vidare hem till fanny. Det blev någon high school film, som var rätt sjuk och nördig:P ändå ball.
Nu sitter jag här hemma, och för en gångskull så är jag rätt trött! Funderar på att släcka lampan och krypa ner men ofta min kofta, om ungefär 10 minuter kommer jag vara sjukt pigg. Fattar mig inte på mina sömnproblem asså, hmm..
En sak som jag är sjukt sur över är detta med hela buss-strejken, liksom what? Jag kommer antaglige sitta hemma tills strejken är över, för ni som känner mig VET hur lat jag är, jag kommer aldrig orka gå någonstans! höhö..
Vi får hoppas att josse tar sitt körkort på fredag så hon kan köra runt mig(A) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0