Date

Ikväll blir det date!
Länge sedan man träffad min soulmate nu asså, sist var fan i torsdags!!!!!! så länge har vi inte varit utan varandra tidigare. haha. Blir då bio, Jiddra inte med zohan, och en jäääävla massa popcorn.
Egentligen så var planerna så att vi tjejer skulle åka ner till näset till badhytten, men det klyddade en massor så det sket sig. Synd, jag som är supersugen på att dra ut, men finns ju inte särskillt mycket att välja på ikväll.
Men bio blir jättemysigt! Går faktiskt trottsallt fortfarande på medicin så kanske smartare att vänta med att gå ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! Den flickan känner jag igen från nyår några år tillbaka, din vän alltså. =) Där ser man, världen är bra liten. ;)

2008-12-10 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Date

2008-07-07 @ 18:55:19
Ikväll blir det date!
Länge sedan man träffad min soulmate nu asså, sist var fan i torsdags!!!!!! så länge har vi inte varit utan varandra tidigare. haha. Blir då bio, Jiddra inte med zohan, och en jäääävla massa popcorn.
Egentligen så var planerna så att vi tjejer skulle åka ner till näset till badhytten, men det klyddade en massor så det sket sig. Synd, jag som är supersugen på att dra ut, men finns ju inte särskillt mycket att välja på ikväll.
Men bio blir jättemysigt! Går faktiskt trottsallt fortfarande på medicin så kanske smartare att vänta med att gå ut.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hey! Den flickan känner jag igen från nyår några år tillbaka, din vän alltså. =) Där ser man, världen är bra liten. ;)

2008-12-10 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Date

Ikväll blir det date!
Länge sedan man träffad min soulmate nu asså, sist var fan i torsdags!!!!!! så länge har vi inte varit utan varandra tidigare. haha. Blir då bio, Jiddra inte med zohan, och en jäääävla massa popcorn.
Egentligen så var planerna så att vi tjejer skulle åka ner till näset till badhytten, men det klyddade en massor så det sket sig. Synd, jag som är supersugen på att dra ut, men finns ju inte särskillt mycket att välja på ikväll.
Men bio blir jättemysigt! Går faktiskt trottsallt fortfarande på medicin så kanske smartare att vänta med att gå ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! Den flickan känner jag igen från nyår några år tillbaka, din vän alltså. =) Där ser man, världen är bra liten. ;)

2008-12-10 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0