dags för en liten uppdatering kanske..

I torsdags åkte jag och emmorna till lund hem till fredrik. Först blev det lite grillning och sedan en heeel del krök.
Rätt trevligt! När klockan var runt 5 så fick jag och emma för oss att bada badkar:P och det blev en hel del bubblor haha..
Mysssssssssssssigt! Sen efter det somnade man fort som fan:P
Sen kom vi hem till malmö igen vid 12 och man gick och la sig direkt! Hade världens huvudvärk / öroninflamation och mådde illa som en babiam. Sov fram till sju kanske, sen var det dags att göra sig iordning igen..
Mammsi körde mig och emmorna hem till hanna där vi förkrökade lite innan vi stack till KB.
Det var skojsiiiiigt.. Men rätt jobbigt för mig som hade öroninfamation och var typ halvt döv.:P
Kom hem sen vid halv 4 och somnade nästan direkt. Och jag vaknade för typ en timme sedan.. haha så jag har nog sovit ut en del! skönt som fan.

Ikväll ska jag nog hem till emma, där hon ska bjuda mig på romantisk middag;) haha!

Nu orkar jag inte skriva mer, seees mannar!:D pussss

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

dags för en liten uppdatering kanske..

2008-07-12 @ 18:19:57
I torsdags åkte jag och emmorna till lund hem till fredrik. Först blev det lite grillning och sedan en heeel del krök.
Rätt trevligt! När klockan var runt 5 så fick jag och emma för oss att bada badkar:P och det blev en hel del bubblor haha..
Mysssssssssssssigt! Sen efter det somnade man fort som fan:P
Sen kom vi hem till malmö igen vid 12 och man gick och la sig direkt! Hade världens huvudvärk / öroninflamation och mådde illa som en babiam. Sov fram till sju kanske, sen var det dags att göra sig iordning igen..
Mammsi körde mig och emmorna hem till hanna där vi förkrökade lite innan vi stack till KB.
Det var skojsiiiiigt.. Men rätt jobbigt för mig som hade öroninfamation och var typ halvt döv.:P
Kom hem sen vid halv 4 och somnade nästan direkt. Och jag vaknade för typ en timme sedan.. haha så jag har nog sovit ut en del! skönt som fan.

Ikväll ska jag nog hem till emma, där hon ska bjuda mig på romantisk middag;) haha!

Nu orkar jag inte skriva mer, seees mannar!:D pussss

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

dags för en liten uppdatering kanske..

I torsdags åkte jag och emmorna till lund hem till fredrik. Först blev det lite grillning och sedan en heeel del krök.
Rätt trevligt! När klockan var runt 5 så fick jag och emma för oss att bada badkar:P och det blev en hel del bubblor haha..
Mysssssssssssssigt! Sen efter det somnade man fort som fan:P
Sen kom vi hem till malmö igen vid 12 och man gick och la sig direkt! Hade världens huvudvärk / öroninflamation och mådde illa som en babiam. Sov fram till sju kanske, sen var det dags att göra sig iordning igen..
Mammsi körde mig och emmorna hem till hanna där vi förkrökade lite innan vi stack till KB.
Det var skojsiiiiigt.. Men rätt jobbigt för mig som hade öroninfamation och var typ halvt döv.:P
Kom hem sen vid halv 4 och somnade nästan direkt. Och jag vaknade för typ en timme sedan.. haha så jag har nog sovit ut en del! skönt som fan.

Ikväll ska jag nog hem till emma, där hon ska bjuda mig på romantisk middag;) haha!

Nu orkar jag inte skriva mer, seees mannar!:D pussss

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0