blöö

Jag hade tur! Fick en surkärring istället för Dr Schneider. hoho.
Har fått äckeltabletter som man mår illa av och jag har aldrig varit såhär sällskapssjuk, dessutom har jag aldrig saknat josse såhär mycket. Vill ha dig hemma nu!
Varför blir man alltid så jäävla sällskapssjuk när man är sjuk? Vill ha någon här som pysslar om mig, kliar mig på ryggen och tycker allmänt synd om mig. buhu. Får ligga ensam och kolla på 8 mile istället, medan alla andra är ute och har det kul. Jag vill ju med!=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

blöö

2008-07-04 @ 20:36:08
Jag hade tur! Fick en surkärring istället för Dr Schneider. hoho.
Har fått äckeltabletter som man mår illa av och jag har aldrig varit såhär sällskapssjuk, dessutom har jag aldrig saknat josse såhär mycket. Vill ha dig hemma nu!
Varför blir man alltid så jäävla sällskapssjuk när man är sjuk? Vill ha någon här som pysslar om mig, kliar mig på ryggen och tycker allmänt synd om mig. buhu. Får ligga ensam och kolla på 8 mile istället, medan alla andra är ute och har det kul. Jag vill ju med!=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

blöö

Jag hade tur! Fick en surkärring istället för Dr Schneider. hoho.
Har fått äckeltabletter som man mår illa av och jag har aldrig varit såhär sällskapssjuk, dessutom har jag aldrig saknat josse såhär mycket. Vill ha dig hemma nu!
Varför blir man alltid så jäävla sällskapssjuk när man är sjuk? Vill ha någon här som pysslar om mig, kliar mig på ryggen och tycker allmänt synd om mig. buhu. Får ligga ensam och kolla på 8 mile istället, medan alla andra är ute och har det kul. Jag vill ju med!=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0