ååh!!!

Grillningen var mysig igårkväll, men det blev väääldigt kallt! Så inget badande för min del, najnaj!
Har dessutom vaknat upp precis med öroninflamation, känns hur underbat som helst! Jag blir så sur asså, varför?! aaahh. Jag och mina öron, alltid något problem, och det gör så ontont, ajjj!
Ska ringa vårdcentralen nu, och jag kommer dö (rent ut sagt) om jag får dr schneider som köttade mig förra gången. Jag har aldrig haft mer lust tt slå någon så mycket som jag ville slå honom. Han är dummis och äcklig peddo:(
ååh, orkar inte! tyck synd om mig nu va!

Ha det fräsigt mannar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ååh!!!

2008-07-04 @ 08:17:21
Grillningen var mysig igårkväll, men det blev väääldigt kallt! Så inget badande för min del, najnaj!
Har dessutom vaknat upp precis med öroninflamation, känns hur underbat som helst! Jag blir så sur asså, varför?! aaahh. Jag och mina öron, alltid något problem, och det gör så ontont, ajjj!
Ska ringa vårdcentralen nu, och jag kommer dö (rent ut sagt) om jag får dr schneider som köttade mig förra gången. Jag har aldrig haft mer lust tt slå någon så mycket som jag ville slå honom. Han är dummis och äcklig peddo:(
ååh, orkar inte! tyck synd om mig nu va!

Ha det fräsigt mannar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ååh!!!

Grillningen var mysig igårkväll, men det blev väääldigt kallt! Så inget badande för min del, najnaj!
Har dessutom vaknat upp precis med öroninflamation, känns hur underbat som helst! Jag blir så sur asså, varför?! aaahh. Jag och mina öron, alltid något problem, och det gör så ontont, ajjj!
Ska ringa vårdcentralen nu, och jag kommer dö (rent ut sagt) om jag får dr schneider som köttade mig förra gången. Jag har aldrig haft mer lust tt slå någon så mycket som jag ville slå honom. Han är dummis och äcklig peddo:(
ååh, orkar inte! tyck synd om mig nu va!

Ha det fräsigt mannar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0