sleeeeeeeepy

HALLOOOOJJJ!

idag så hade vi egentligen inga lektioner typ..
men jag stack till skolan iallafall! (låter inte som mig, nä jag vet! :P)
innan jag stack dit så gick jag till josses café och där åt jag frullebulle och tee, skit gottis!
Sedan bajjjkade jag till the schooool!
Och där skulle Jag, Julia och Dino gå igenom lite innan provet på måndag, usch!
Värsta jobbigt stuff! Men jag hoppas att det kommer gå bra... ska iallafall göra mitt bästa.
Kom precis hem och det som väntar just nu för min del är att städa hela mitt rum. Men egentligen vill jag hest bara kasta mig ner i sängen och sova. Blev inte så  mycket (absolut ingen minsta minut) sömn för min del inatt..
jag är värkligen sönder trött och utmattad typ.
Men näe, ingen sova för min del idag.. annars kommerjag adirg kunna somna inatt..
Förstår inte hur jag har kunnat få så här mycket sömnproblem.
Jag har inte sovit normalt på ungefär 3- 4 veckor nu, och det är bajs! Kvittar hur trött jag än är, så blir jag ALLTID lika pigg å hyper på kvällen. hmm weird!

Ikväll blir det mys med "de gamla" hos bella:) ser fram emot det! Frågan är om jag kommer palla hahaha, sååååå trööööött:( zZzZzZZzzZ... typ

så jag kanske borde ta en timmes sömn? haha tror ändå inte att jag kommer kunna hålla ögonen öppna ändå, kommer antagligen somna om en halv minut med laptopen i mitt knä

SÅ HEJDÅ PÅ EEER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sleeeeeeeepy

2008-01-18 @ 14:27:22
HALLOOOOJJJ!

idag så hade vi egentligen inga lektioner typ..
men jag stack till skolan iallafall! (låter inte som mig, nä jag vet! :P)
innan jag stack dit så gick jag till josses café och där åt jag frullebulle och tee, skit gottis!
Sedan bajjjkade jag till the schooool!
Och där skulle Jag, Julia och Dino gå igenom lite innan provet på måndag, usch!
Värsta jobbigt stuff! Men jag hoppas att det kommer gå bra... ska iallafall göra mitt bästa.
Kom precis hem och det som väntar just nu för min del är att städa hela mitt rum. Men egentligen vill jag hest bara kasta mig ner i sängen och sova. Blev inte så  mycket (absolut ingen minsta minut) sömn för min del inatt..
jag är värkligen sönder trött och utmattad typ.
Men näe, ingen sova för min del idag.. annars kommerjag adirg kunna somna inatt..
Förstår inte hur jag har kunnat få så här mycket sömnproblem.
Jag har inte sovit normalt på ungefär 3- 4 veckor nu, och det är bajs! Kvittar hur trött jag än är, så blir jag ALLTID lika pigg å hyper på kvällen. hmm weird!

Ikväll blir det mys med "de gamla" hos bella:) ser fram emot det! Frågan är om jag kommer palla hahaha, sååååå trööööött:( zZzZzZZzzZ... typ

så jag kanske borde ta en timmes sömn? haha tror ändå inte att jag kommer kunna hålla ögonen öppna ändå, kommer antagligen somna om en halv minut med laptopen i mitt knä

SÅ HEJDÅ PÅ EEER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sleeeeeeeepy

HALLOOOOJJJ!

idag så hade vi egentligen inga lektioner typ..
men jag stack till skolan iallafall! (låter inte som mig, nä jag vet! :P)
innan jag stack dit så gick jag till josses café och där åt jag frullebulle och tee, skit gottis!
Sedan bajjjkade jag till the schooool!
Och där skulle Jag, Julia och Dino gå igenom lite innan provet på måndag, usch!
Värsta jobbigt stuff! Men jag hoppas att det kommer gå bra... ska iallafall göra mitt bästa.
Kom precis hem och det som väntar just nu för min del är att städa hela mitt rum. Men egentligen vill jag hest bara kasta mig ner i sängen och sova. Blev inte så  mycket (absolut ingen minsta minut) sömn för min del inatt..
jag är värkligen sönder trött och utmattad typ.
Men näe, ingen sova för min del idag.. annars kommerjag adirg kunna somna inatt..
Förstår inte hur jag har kunnat få så här mycket sömnproblem.
Jag har inte sovit normalt på ungefär 3- 4 veckor nu, och det är bajs! Kvittar hur trött jag än är, så blir jag ALLTID lika pigg å hyper på kvällen. hmm weird!

Ikväll blir det mys med "de gamla" hos bella:) ser fram emot det! Frågan är om jag kommer palla hahaha, sååååå trööööött:( zZzZzZZzzZ... typ

så jag kanske borde ta en timmes sömn? haha tror ändå inte att jag kommer kunna hålla ögonen öppna ändå, kommer antagligen somna om en halv minut med laptopen i mitt knä

SÅ HEJDÅ PÅ EEER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0