sjuuukis

Usch jag är så förkyld att jag vet iinte vad jag ska ta mig till just nu.
Näsan bara rinner och rinner, och jag har en sådan sjukt jävla huvudvärk. usch.
Imorgon är det fredag, och för min del blir det plugg tror jag. Fick ett mail från min lärare som berättqde att mitt svenska betyg hänger väldigt löst, och jag ska ha prov i svenska på onsdag, så jag ska fan klara det!
Så mycket studande blir det för min del i helgen:(

Ska snart göra lite teé och sen krypa ner i sängen.
Dessutom hade det fan inte varit dumt med en massssssa vänner avsnitt. Love it!:)

Sov gott mina vänner:)

Lovielovie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sjuuukis

2008-01-31 @ 23:10:31
Usch jag är så förkyld att jag vet iinte vad jag ska ta mig till just nu.
Näsan bara rinner och rinner, och jag har en sådan sjukt jävla huvudvärk. usch.
Imorgon är det fredag, och för min del blir det plugg tror jag. Fick ett mail från min lärare som berättqde att mitt svenska betyg hänger väldigt löst, och jag ska ha prov i svenska på onsdag, så jag ska fan klara det!
Så mycket studande blir det för min del i helgen:(

Ska snart göra lite teé och sen krypa ner i sängen.
Dessutom hade det fan inte varit dumt med en massssssa vänner avsnitt. Love it!:)

Sov gott mina vänner:)

Lovielovie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sjuuukis

Usch jag är så förkyld att jag vet iinte vad jag ska ta mig till just nu.
Näsan bara rinner och rinner, och jag har en sådan sjukt jävla huvudvärk. usch.
Imorgon är det fredag, och för min del blir det plugg tror jag. Fick ett mail från min lärare som berättqde att mitt svenska betyg hänger väldigt löst, och jag ska ha prov i svenska på onsdag, så jag ska fan klara det!
Så mycket studande blir det för min del i helgen:(

Ska snart göra lite teé och sen krypa ner i sängen.
Dessutom hade det fan inte varit dumt med en massssssa vänner avsnitt. Love it!:)

Sov gott mina vänner:)

Lovielovie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0