perfekt

Igår kom Emil till mig efter skolan, vi gick och fikade på min syrras café, gottgott och gratis;)
sedan på kvällen gick jag och emi ut och åt på jensens böffhus :) Vi både tog kycklingfilé, muums vad gottis! Emil köpte dessutom in vitlöksbröd till mig(A) iih vitlök<3
Efter en mysig måltid gick vi och bokade biobiljetter till National Treasure.. 
Den var jättebra och spännade.
Efter bion åkte vi hem till mig och myyyyste massamassamassa.
Jag har aldrig sovit så skönt som jag gjorde inatt. Att ha dig vid min sida är det bästa och jag är jätte glad att de har fixat sig mellan oss Emil. Visst vi har haft våra motgångar osv men vem har inte sånt i sitt förhållande..
Att vi blev tillsammans igen bevisar bara hur mycket vi behöver varandra:) Är så lycklig med dig.. Tack för en jätte mysig kväll/natt/morgon/dag :D

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, mår inte alls särskillt bra..Köpa frukt och göra en fruktsallad och glo på tv ikväll blir nog perfekt!:)

Pussssss och kraaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: asaandra

aw, så underbart =) glad för din skull.

2008-02-01 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

perfekt

2008-01-31 @ 18:20:31

Igår kom Emil till mig efter skolan, vi gick och fikade på min syrras café, gottgott och gratis;)
sedan på kvällen gick jag och emi ut och åt på jensens böffhus :) Vi både tog kycklingfilé, muums vad gottis! Emil köpte dessutom in vitlöksbröd till mig(A) iih vitlök<3
Efter en mysig måltid gick vi och bokade biobiljetter till National Treasure.. 
Den var jättebra och spännade.
Efter bion åkte vi hem till mig och myyyyste massamassamassa.
Jag har aldrig sovit så skönt som jag gjorde inatt. Att ha dig vid min sida är det bästa och jag är jätte glad att de har fixat sig mellan oss Emil. Visst vi har haft våra motgångar osv men vem har inte sånt i sitt förhållande..
Att vi blev tillsammans igen bevisar bara hur mycket vi behöver varandra:) Är så lycklig med dig.. Tack för en jätte mysig kväll/natt/morgon/dag :D

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, mår inte alls särskillt bra..Köpa frukt och göra en fruktsallad och glo på tv ikväll blir nog perfekt!:)

Pussssss och kraaaaaaam!


Kommentarer

Postat av: asaandra

aw, så underbart =) glad för din skull.

2008-02-01 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

perfekt

Igår kom Emil till mig efter skolan, vi gick och fikade på min syrras café, gottgott och gratis;)
sedan på kvällen gick jag och emi ut och åt på jensens böffhus :) Vi både tog kycklingfilé, muums vad gottis! Emil köpte dessutom in vitlöksbröd till mig(A) iih vitlök<3
Efter en mysig måltid gick vi och bokade biobiljetter till National Treasure.. 
Den var jättebra och spännade.
Efter bion åkte vi hem till mig och myyyyste massamassamassa.
Jag har aldrig sovit så skönt som jag gjorde inatt. Att ha dig vid min sida är det bästa och jag är jätte glad att de har fixat sig mellan oss Emil. Visst vi har haft våra motgångar osv men vem har inte sånt i sitt förhållande..
Att vi blev tillsammans igen bevisar bara hur mycket vi behöver varandra:) Är så lycklig med dig.. Tack för en jätte mysig kväll/natt/morgon/dag :D

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, mår inte alls särskillt bra..Köpa frukt och göra en fruktsallad och glo på tv ikväll blir nog perfekt!:)

Pussssss och kraaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: asaandra

aw, så underbart =) glad för din skull.

2008-02-01 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0