Lite gammal uppgradering från nyår

Ja, jag har ju inte haft någon ork att skriva här.. har igentligen inte det nu heller.
men iallafall

På nyårsafton så börjades det med en god middag hemma hos EmmaW.
Där bjöds det på fläskfilé, med potatis, sås och sallad med en så sjuukt god dressing!
Efter middagen så drack alla och myste lite vid sofforna.
Efter en stund så var det dags för alla att åka dit dom skulle, jag och emma stack till svedala.
När vi kom dit så stod jag och emma och väntade på dino ute i det kalla vädret i ungefär 40 minuter,
men tillslut så kom han!
Då gick vi vidare till Aldin och efter det till torget,
haha torget hade väl sina bra och dåliga stunder,
som att man blir slagen av en tönt tjej och att man fick upp hela champangen i hela huvudet och i näsan..
men vafan, det var nyår!? allt kan hända, eller något...
Efter det stack vi till en annan fest och sedan hem och mysa med älsklingen<3.
Jag själv hade ändå en lyckad kväll!


Mer bilder finns på bilddagboken, http://madeleineandren.bilddagboken.se/


Jag har en jävla ångest, skolan börjar liksom på måndag, och vi börjar 08.20(!?!?)
menmen, jag har lovat mig själv att jag ska ta mer allvar på skolan och skärpa mig som fan för jag har faktiskt iinte all tid i världen.. som det känns ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Lite gammal uppgradering från nyår

2008-01-04 @ 23:46:36
Ja, jag har ju inte haft någon ork att skriva här.. har igentligen inte det nu heller.
men iallafall

På nyårsafton så börjades det med en god middag hemma hos EmmaW.
Där bjöds det på fläskfilé, med potatis, sås och sallad med en så sjuukt god dressing!
Efter middagen så drack alla och myste lite vid sofforna.
Efter en stund så var det dags för alla att åka dit dom skulle, jag och emma stack till svedala.
När vi kom dit så stod jag och emma och väntade på dino ute i det kalla vädret i ungefär 40 minuter,
men tillslut så kom han!
Då gick vi vidare till Aldin och efter det till torget,
haha torget hade väl sina bra och dåliga stunder,
som att man blir slagen av en tönt tjej och att man fick upp hela champangen i hela huvudet och i näsan..
men vafan, det var nyår!? allt kan hända, eller något...
Efter det stack vi till en annan fest och sedan hem och mysa med älsklingen<3.
Jag själv hade ändå en lyckad kväll!


Mer bilder finns på bilddagboken, http://madeleineandren.bilddagboken.se/


Jag har en jävla ångest, skolan börjar liksom på måndag, och vi börjar 08.20(!?!?)
menmen, jag har lovat mig själv att jag ska ta mer allvar på skolan och skärpa mig som fan för jag har faktiskt iinte all tid i världen.. som det känns ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Lite gammal uppgradering från nyår

Ja, jag har ju inte haft någon ork att skriva här.. har igentligen inte det nu heller.
men iallafall

På nyårsafton så börjades det med en god middag hemma hos EmmaW.
Där bjöds det på fläskfilé, med potatis, sås och sallad med en så sjuukt god dressing!
Efter middagen så drack alla och myste lite vid sofforna.
Efter en stund så var det dags för alla att åka dit dom skulle, jag och emma stack till svedala.
När vi kom dit så stod jag och emma och väntade på dino ute i det kalla vädret i ungefär 40 minuter,
men tillslut så kom han!
Då gick vi vidare till Aldin och efter det till torget,
haha torget hade väl sina bra och dåliga stunder,
som att man blir slagen av en tönt tjej och att man fick upp hela champangen i hela huvudet och i näsan..
men vafan, det var nyår!? allt kan hända, eller något...
Efter det stack vi till en annan fest och sedan hem och mysa med älsklingen<3.
Jag själv hade ändå en lyckad kväll!


Mer bilder finns på bilddagboken, http://madeleineandren.bilddagboken.se/


Jag har en jävla ångest, skolan börjar liksom på måndag, och vi börjar 08.20(!?!?)
menmen, jag har lovat mig själv att jag ska ta mer allvar på skolan och skärpa mig som fan för jag har faktiskt iinte all tid i världen.. som det känns ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0