Leave me out with the waste

Somnade tidifgt igår, har sovit många timmar, men fan vad jag inte har sovit skönt.
Vaknat typ hundra gånger inatt och bara haft en sådan jobbig känlsa i magen.
Igår vaknade jag med positiv inställning och idag tvärt om! Ja, man vaknar väl på fel sida då och då, i guess..
Nu ska jag gå upp och duscha och sånt pisssss..
men först sa jag sätta på puumpar musik och försöka få upp mitt humör, och seal- amazing lyckas alltid!:)

have a nice daay

PUSS!

Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Leave me out with the waste

2008-01-24 @ 07:29:25
Somnade tidifgt igår, har sovit många timmar, men fan vad jag inte har sovit skönt.
Vaknat typ hundra gånger inatt och bara haft en sådan jobbig känlsa i magen.
Igår vaknade jag med positiv inställning och idag tvärt om! Ja, man vaknar väl på fel sida då och då, i guess..
Nu ska jag gå upp och duscha och sånt pisssss..
men först sa jag sätta på puumpar musik och försöka få upp mitt humör, och seal- amazing lyckas alltid!:)

have a nice daay

PUSS!

Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Leave me out with the waste

Somnade tidifgt igår, har sovit många timmar, men fan vad jag inte har sovit skönt.
Vaknat typ hundra gånger inatt och bara haft en sådan jobbig känlsa i magen.
Igår vaknade jag med positiv inställning och idag tvärt om! Ja, man vaknar väl på fel sida då och då, i guess..
Nu ska jag gå upp och duscha och sånt pisssss..
men först sa jag sätta på puumpar musik och försöka få upp mitt humör, och seal- amazing lyckas alltid!:)

have a nice daay

PUSS!

Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0