hey there

Igår var jag och Josse på bio, mysigt. Vi såg I´m a legend..
och det var faktikt bra!
Läskig också för den delen, så det kändes bra att ha syrran på ena sidan om en så man kunde hålle henne när det blev äckligt:P haha
Jag fick precis hem mitt h&m paket som jag har beställt. Det var ett skärp, och två skor. ett par svarta Espadrillos och ett par guldiga Ballerina:)
och som tur är så passade allt perfekt, så det är bra! wieweiwie..

Jag blev förvirrad inatt, och mycket kluven.
Mitt hjärta säger en sak medans min hjärna säger något annat.
Finns inget annat jag heldre vill just nu än att det ska lösa sig. Och det kommer det göra, på ett eller annat sätt så kommer det att göra det.. Jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hey there

2008-01-26 @ 12:22:04
Igår var jag och Josse på bio, mysigt. Vi såg I´m a legend..
och det var faktikt bra!
Läskig också för den delen, så det kändes bra att ha syrran på ena sidan om en så man kunde hålle henne när det blev äckligt:P haha
Jag fick precis hem mitt h&m paket som jag har beställt. Det var ett skärp, och två skor. ett par svarta Espadrillos och ett par guldiga Ballerina:)
och som tur är så passade allt perfekt, så det är bra! wieweiwie..

Jag blev förvirrad inatt, och mycket kluven.
Mitt hjärta säger en sak medans min hjärna säger något annat.
Finns inget annat jag heldre vill just nu än att det ska lösa sig. Och det kommer det göra, på ett eller annat sätt så kommer det att göra det.. Jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hey there

Igår var jag och Josse på bio, mysigt. Vi såg I´m a legend..
och det var faktikt bra!
Läskig också för den delen, så det kändes bra att ha syrran på ena sidan om en så man kunde hålle henne när det blev äckligt:P haha
Jag fick precis hem mitt h&m paket som jag har beställt. Det var ett skärp, och två skor. ett par svarta Espadrillos och ett par guldiga Ballerina:)
och som tur är så passade allt perfekt, så det är bra! wieweiwie..

Jag blev förvirrad inatt, och mycket kluven.
Mitt hjärta säger en sak medans min hjärna säger något annat.
Finns inget annat jag heldre vill just nu än att det ska lösa sig. Och det kommer det göra, på ett eller annat sätt så kommer det att göra det.. Jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0