hey there!

Klockan är 02.15 och jag är inte trött över huvudtaget!

Jag har inte skrivit något här på ett tag nu, och det finns ju sina orsaker.. Ingenting jag vill eller orkar ta upp här heller. Allt jag kan säga är att jag verkligen önskar att allt blir normalt. 

Imorgon är det fredag, skönt! Det bjuds på festligheter;) Middag först och sedan krökkrökkröök!
Lördagen har jag ingen aning om, men ska försöka träffa bellis och ta en fikis i stanis. Vore skojskoj. Sen på kvällen vet jag ej!

Li åker imorgon, till rumänien och ska jobba där i 3 månader, jag kommer faktiskt verkigen sakna henne. Asså verkligen! !!!
Men vi får hoppas på att dem tre månaderna går snabbt :)

Imorgon så har man inga lektioner utan vi ska till Danmark! Ska kolla på en fotoutställning... ändå skojskoj.
Fast det som är tråkigt är att det tar 2 timmar att åka dit, och sedan 2 timmar hem! AAH..

Borde försöka sova nu, ska upp halv 8 imorgon, bajsbajs!

PUSS Å KRAMIS
image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hey there!

2008-01-11 @ 02:22:39
Klockan är 02.15 och jag är inte trött över huvudtaget!

Jag har inte skrivit något här på ett tag nu, och det finns ju sina orsaker.. Ingenting jag vill eller orkar ta upp här heller. Allt jag kan säga är att jag verkligen önskar att allt blir normalt. 

Imorgon är det fredag, skönt! Det bjuds på festligheter;) Middag först och sedan krökkrökkröök!
Lördagen har jag ingen aning om, men ska försöka träffa bellis och ta en fikis i stanis. Vore skojskoj. Sen på kvällen vet jag ej!

Li åker imorgon, till rumänien och ska jobba där i 3 månader, jag kommer faktiskt verkigen sakna henne. Asså verkligen! !!!
Men vi får hoppas på att dem tre månaderna går snabbt :)

Imorgon så har man inga lektioner utan vi ska till Danmark! Ska kolla på en fotoutställning... ändå skojskoj.
Fast det som är tråkigt är att det tar 2 timmar att åka dit, och sedan 2 timmar hem! AAH..

Borde försöka sova nu, ska upp halv 8 imorgon, bajsbajs!

PUSS Å KRAMIS
image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hey there!

Klockan är 02.15 och jag är inte trött över huvudtaget!

Jag har inte skrivit något här på ett tag nu, och det finns ju sina orsaker.. Ingenting jag vill eller orkar ta upp här heller. Allt jag kan säga är att jag verkligen önskar att allt blir normalt. 

Imorgon är det fredag, skönt! Det bjuds på festligheter;) Middag först och sedan krökkrökkröök!
Lördagen har jag ingen aning om, men ska försöka träffa bellis och ta en fikis i stanis. Vore skojskoj. Sen på kvällen vet jag ej!

Li åker imorgon, till rumänien och ska jobba där i 3 månader, jag kommer faktiskt verkigen sakna henne. Asså verkligen! !!!
Men vi får hoppas på att dem tre månaderna går snabbt :)

Imorgon så har man inga lektioner utan vi ska till Danmark! Ska kolla på en fotoutställning... ändå skojskoj.
Fast det som är tråkigt är att det tar 2 timmar att åka dit, och sedan 2 timmar hem! AAH..

Borde försöka sova nu, ska upp halv 8 imorgon, bajsbajs!

PUSS Å KRAMIS
image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0