Break me down

Tjohooooo tjabba tjea hallåe

Najjs dag idag, var på topp hela dagen typ. Sov som fan inatt, och det är jävligt skönt. Känner mig som en ny människa typ:P..de e najjjjjs

pumpar i lurarna nu och e skit taggad! I helgen blir det nog la sthlm.. Ska på 18 års fest, kommer träffa gamla friends så det kommer bli skiooojj..

Ikväll blir det fika fika med Bella och Emma, myyysigt värre!
Sjukt sugen på chai-te. jajja, jag har inget mer att tilägga nu så...


fuck

you

and

have

a

very

nice

day!


♥ Damien Rice Ft. Lisa Hannigan - 9 Crimes
♥ 30 Seconds to Mars - The Kill
♥ Seal - amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Break me down

2008-01-23 @ 16:17:41
Tjohooooo tjabba tjea hallåe

Najjs dag idag, var på topp hela dagen typ. Sov som fan inatt, och det är jävligt skönt. Känner mig som en ny människa typ:P..de e najjjjjs

pumpar i lurarna nu och e skit taggad! I helgen blir det nog la sthlm.. Ska på 18 års fest, kommer träffa gamla friends så det kommer bli skiooojj..

Ikväll blir det fika fika med Bella och Emma, myyysigt värre!
Sjukt sugen på chai-te. jajja, jag har inget mer att tilägga nu så...


fuck

you

and

have

a

very

nice

day!


♥ Damien Rice Ft. Lisa Hannigan - 9 Crimes
♥ 30 Seconds to Mars - The Kill
♥ Seal - amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Break me down

Tjohooooo tjabba tjea hallåe

Najjs dag idag, var på topp hela dagen typ. Sov som fan inatt, och det är jävligt skönt. Känner mig som en ny människa typ:P..de e najjjjjs

pumpar i lurarna nu och e skit taggad! I helgen blir det nog la sthlm.. Ska på 18 års fest, kommer träffa gamla friends så det kommer bli skiooojj..

Ikväll blir det fika fika med Bella och Emma, myyysigt värre!
Sjukt sugen på chai-te. jajja, jag har inget mer att tilägga nu så...


fuck

you

and

have

a

very

nice

day!


♥ Damien Rice Ft. Lisa Hannigan - 9 Crimes
♥ 30 Seconds to Mars - The Kill
♥ Seal - amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0