Akta er, nu är det rea och då är vi i farten!

Var i stan hela dagen med min gulle. Wonderful!
Fikade och fyndade rejält mycket!
Haha, vi var riktiga tanter som brottades vid rea varorna..
Jag fick med mig Två tt-shirtar, Två linnen, Två trosor, Ett par jeans, En jacka och en Tjocktröja.. och gissa hur mycket detta kostade? haha, glädjeskratt..
bara 750 kr typ! Så jag lyckades:)

Så det har varit en mysig dag med emmakissen min idag! Fika blev det också, och vi var jävlans flummiga och allmänt efterblivna. (som alltid)..

Jag tror att jag kommer kunna somna ikväll, hoppas hoppas!
För just nu är jag riktigt trött, riiiiiktigt trött! Känner hur ögonen som åker ner hela tiden, höhö..
Hoppas bara mitt natthumör säger likadant.
Förstår inte hur jag helt plötsligt kan bli så pigg som jag alltid blir när det är kväll. hmm weirdoomääd!
Men jag borde ha lätt för att somna ikväll, vaknade vid 04.00 imorse.. ja vi får ju se.. hah detta är ju såå intressant att läsa. eller hur?

Har inget mer att tillägga, förutom att jag är kär! Kolla in inlägget nedanför, GAAD!
i love, i love, i love, i love, i looove the song!!

image107

Kommentarer
Postat av: ewsi

Gud va snygg bloggen blev, helt annat intryck! :D

2008-01-22 @ 20:27:04
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Akta er, nu är det rea och då är vi i farten!

2008-01-22 @ 20:04:09
Var i stan hela dagen med min gulle. Wonderful!
Fikade och fyndade rejält mycket!
Haha, vi var riktiga tanter som brottades vid rea varorna..
Jag fick med mig Två tt-shirtar, Två linnen, Två trosor, Ett par jeans, En jacka och en Tjocktröja.. och gissa hur mycket detta kostade? haha, glädjeskratt..
bara 750 kr typ! Så jag lyckades:)

Så det har varit en mysig dag med emmakissen min idag! Fika blev det också, och vi var jävlans flummiga och allmänt efterblivna. (som alltid)..

Jag tror att jag kommer kunna somna ikväll, hoppas hoppas!
För just nu är jag riktigt trött, riiiiiktigt trött! Känner hur ögonen som åker ner hela tiden, höhö..
Hoppas bara mitt natthumör säger likadant.
Förstår inte hur jag helt plötsligt kan bli så pigg som jag alltid blir när det är kväll. hmm weirdoomääd!
Men jag borde ha lätt för att somna ikväll, vaknade vid 04.00 imorse.. ja vi får ju se.. hah detta är ju såå intressant att läsa. eller hur?

Har inget mer att tillägga, förutom att jag är kär! Kolla in inlägget nedanför, GAAD!
i love, i love, i love, i love, i looove the song!!

image107

Kommentarer

Postat av: ewsi

Gud va snygg bloggen blev, helt annat intryck! :D

2008-01-22 @ 20:27:04
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Akta er, nu är det rea och då är vi i farten!

Var i stan hela dagen med min gulle. Wonderful!
Fikade och fyndade rejält mycket!
Haha, vi var riktiga tanter som brottades vid rea varorna..
Jag fick med mig Två tt-shirtar, Två linnen, Två trosor, Ett par jeans, En jacka och en Tjocktröja.. och gissa hur mycket detta kostade? haha, glädjeskratt..
bara 750 kr typ! Så jag lyckades:)

Så det har varit en mysig dag med emmakissen min idag! Fika blev det också, och vi var jävlans flummiga och allmänt efterblivna. (som alltid)..

Jag tror att jag kommer kunna somna ikväll, hoppas hoppas!
För just nu är jag riktigt trött, riiiiiktigt trött! Känner hur ögonen som åker ner hela tiden, höhö..
Hoppas bara mitt natthumör säger likadant.
Förstår inte hur jag helt plötsligt kan bli så pigg som jag alltid blir när det är kväll. hmm weirdoomääd!
Men jag borde ha lätt för att somna ikväll, vaknade vid 04.00 imorse.. ja vi får ju se.. hah detta är ju såå intressant att läsa. eller hur?

Har inget mer att tillägga, förutom att jag är kär! Kolla in inlägget nedanför, GAAD!
i love, i love, i love, i love, i looove the song!!

image107

Kommentarer
Postat av: ewsi

Gud va snygg bloggen blev, helt annat intryck! :D

2008-01-22 @ 20:27:04
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0