....

Klockan är mycket och jag sitter här i min säng,
i min jävla ensamhet som bara känns allt större och större.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mår inte bra just nu.
Men det är absolut ingenting jag vill sitta och beklaga mig för här!
Jag bara önskar, önskar verkligen att allt kommer att bli bra. Att allt kommer att bli som innan.
Det är så mycket som händer just nu, och det bara förändras snabbare och snabbare.
Jag vet själv inte vad jag ska ta mig till längre. Jag känner mig bara så otroligt tom.
Och det västa jag vet är nätterna. Jag har inte sovit bra på ungefär 3 veckor.
Känslan när alla i min omgivning har gått och lagt sig är så sjukt jobbig. Panikattack.
Jag vill inte heller förösöka för det är det som är så otroligt jobbigt,
det är då jag bara ligger och tänker på massa saker. Saker som gör mig jätte ledsen.
Massa minnen som tidigare gjrode mig till den lyckligaste tjejen i hela världen.
Ge mig det tillbaka, snälla!!! Jag kan offra vad som helst.

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

....

2008-01-15 @ 03:40:00
Klockan är mycket och jag sitter här i min säng,
i min jävla ensamhet som bara känns allt större och större.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mår inte bra just nu.
Men det är absolut ingenting jag vill sitta och beklaga mig för här!
Jag bara önskar, önskar verkligen att allt kommer att bli bra. Att allt kommer att bli som innan.
Det är så mycket som händer just nu, och det bara förändras snabbare och snabbare.
Jag vet själv inte vad jag ska ta mig till längre. Jag känner mig bara så otroligt tom.
Och det västa jag vet är nätterna. Jag har inte sovit bra på ungefär 3 veckor.
Känslan när alla i min omgivning har gått och lagt sig är så sjukt jobbig. Panikattack.
Jag vill inte heller förösöka för det är det som är så otroligt jobbigt,
det är då jag bara ligger och tänker på massa saker. Saker som gör mig jätte ledsen.
Massa minnen som tidigare gjrode mig till den lyckligaste tjejen i hela världen.
Ge mig det tillbaka, snälla!!! Jag kan offra vad som helst.

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

....

Klockan är mycket och jag sitter här i min säng,
i min jävla ensamhet som bara känns allt större och större.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mår inte bra just nu.
Men det är absolut ingenting jag vill sitta och beklaga mig för här!
Jag bara önskar, önskar verkligen att allt kommer att bli bra. Att allt kommer att bli som innan.
Det är så mycket som händer just nu, och det bara förändras snabbare och snabbare.
Jag vet själv inte vad jag ska ta mig till längre. Jag känner mig bara så otroligt tom.
Och det västa jag vet är nätterna. Jag har inte sovit bra på ungefär 3 veckor.
Känslan när alla i min omgivning har gått och lagt sig är så sjukt jobbig. Panikattack.
Jag vill inte heller förösöka för det är det som är så otroligt jobbigt,
det är då jag bara ligger och tänker på massa saker. Saker som gör mig jätte ledsen.
Massa minnen som tidigare gjrode mig till den lyckligaste tjejen i hela världen.
Ge mig det tillbaka, snälla!!! Jag kan offra vad som helst.

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0