Tisdaog

Tisdag idag, och jag är på ett konstigt humör.
Det går upp och ner hela tiden verkligen!

Imorse vaknade man med emil bredvid sig, och det var jätte mysigt.
Älskar verkligen honom, och var bara tvungen att skriva det.
Sen stack man till sats för att ha gympa och vi boxades..
haha emma köttade mig under hela lektionen.
Hon är farlig och man vill inte boxas med den tjejen säger jag bara!
Slutade klockan 11.00 så jag stack hem, och gick och la mig. Sov till typ 15.00 så det blir nog svårt för min de att somna ikväll!
Ikväll har jag hållt på att skriva en jävla svenska uppgift, och jaa.. jag lyckas inte så bra, bara det blir klart innan klockan 00.00.
Jag har bakat morotskaka också, och herregud.. den blev sviiiiin Äcklig! Hur fan kommer jag kunna lyckas att bli en bra mamma? hhaha, herregud.. jag i köket är nog inte alltid någon bra kombination. menmen

Just nu känner jag en sån saknad och extremt sällskaps sjuk, som jag alltid är typ. hatar det! aaah!
Jajja, nu ska ja fortsätta med svenskan sen ska jag plinga min pojke..

sov gottis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tisdaog

2008-02-12 @ 22:51:57

Tisdag idag, och jag är på ett konstigt humör.
Det går upp och ner hela tiden verkligen!

Imorse vaknade man med emil bredvid sig, och det var jätte mysigt.
Älskar verkligen honom, och var bara tvungen att skriva det.
Sen stack man till sats för att ha gympa och vi boxades..
haha emma köttade mig under hela lektionen.
Hon är farlig och man vill inte boxas med den tjejen säger jag bara!
Slutade klockan 11.00 så jag stack hem, och gick och la mig. Sov till typ 15.00 så det blir nog svårt för min de att somna ikväll!
Ikväll har jag hållt på att skriva en jävla svenska uppgift, och jaa.. jag lyckas inte så bra, bara det blir klart innan klockan 00.00.
Jag har bakat morotskaka också, och herregud.. den blev sviiiiin Äcklig! Hur fan kommer jag kunna lyckas att bli en bra mamma? hhaha, herregud.. jag i köket är nog inte alltid någon bra kombination. menmen

Just nu känner jag en sån saknad och extremt sällskaps sjuk, som jag alltid är typ. hatar det! aaah!
Jajja, nu ska ja fortsätta med svenskan sen ska jag plinga min pojke..

sov gottis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tisdaog

Tisdag idag, och jag är på ett konstigt humör.
Det går upp och ner hela tiden verkligen!

Imorse vaknade man med emil bredvid sig, och det var jätte mysigt.
Älskar verkligen honom, och var bara tvungen att skriva det.
Sen stack man till sats för att ha gympa och vi boxades..
haha emma köttade mig under hela lektionen.
Hon är farlig och man vill inte boxas med den tjejen säger jag bara!
Slutade klockan 11.00 så jag stack hem, och gick och la mig. Sov till typ 15.00 så det blir nog svårt för min de att somna ikväll!
Ikväll har jag hållt på att skriva en jävla svenska uppgift, och jaa.. jag lyckas inte så bra, bara det blir klart innan klockan 00.00.
Jag har bakat morotskaka också, och herregud.. den blev sviiiiin Äcklig! Hur fan kommer jag kunna lyckas att bli en bra mamma? hhaha, herregud.. jag i köket är nog inte alltid någon bra kombination. menmen

Just nu känner jag en sån saknad och extremt sällskaps sjuk, som jag alltid är typ. hatar det! aaah!
Jajja, nu ska ja fortsätta med svenskan sen ska jag plinga min pojke..

sov gottis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0