many memories

Det blev som det blev i fredags, allt var bra och kul,
men sedan spårade det ut, på olika sätt. helt sjukt
Jajja saknar emma som är borta nu med bellis,
hoppas dom har det kul,
själv hade jag verkligen velat åka bort ett tag.


Har funderat mycket idag. Något som jag inte förstår är hur vi alla tjejer har tillåtit att vårat "gäng" har splittrats i tuusen bitar. Saknar verkligen er alla. Jojo, dig pratar man ju aldrig med? och du var en gång i tiden min bästa kompis. Vet att det inte kommer bli som innan, aldig mer! Men vi alla kan iallafall fösöka.
Jag vet att jag inte har visat mycket men det beror på många saker.
Det finns så många som jag saknar idag och det är hemskt.

Får hoppas att allt blir bättre nu när solen kommer fram, och man kan åka och bada och sola och mysa :)

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

many memories

2008-02-17 @ 20:44:13
Det blev som det blev i fredags, allt var bra och kul,
men sedan spårade det ut, på olika sätt. helt sjukt
Jajja saknar emma som är borta nu med bellis,
hoppas dom har det kul,
själv hade jag verkligen velat åka bort ett tag.


Har funderat mycket idag. Något som jag inte förstår är hur vi alla tjejer har tillåtit att vårat "gäng" har splittrats i tuusen bitar. Saknar verkligen er alla. Jojo, dig pratar man ju aldrig med? och du var en gång i tiden min bästa kompis. Vet att det inte kommer bli som innan, aldig mer! Men vi alla kan iallafall fösöka.
Jag vet att jag inte har visat mycket men det beror på många saker.
Det finns så många som jag saknar idag och det är hemskt.

Får hoppas att allt blir bättre nu när solen kommer fram, och man kan åka och bada och sola och mysa :)

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

many memories

Det blev som det blev i fredags, allt var bra och kul,
men sedan spårade det ut, på olika sätt. helt sjukt
Jajja saknar emma som är borta nu med bellis,
hoppas dom har det kul,
själv hade jag verkligen velat åka bort ett tag.


Har funderat mycket idag. Något som jag inte förstår är hur vi alla tjejer har tillåtit att vårat "gäng" har splittrats i tuusen bitar. Saknar verkligen er alla. Jojo, dig pratar man ju aldrig med? och du var en gång i tiden min bästa kompis. Vet att det inte kommer bli som innan, aldig mer! Men vi alla kan iallafall fösöka.
Jag vet att jag inte har visat mycket men det beror på många saker.
Det finns så många som jag saknar idag och det är hemskt.

Får hoppas att allt blir bättre nu när solen kommer fram, och man kan åka och bada och sola och mysa :)

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0