Madde mums

Jag har faktiskt lyckats att plugga lite idag, men dock inte mycket. Men ska vrkligen ta tag i det imorgon..
Ja, det är ju min specialitet, att just skjuta fram saker så pass mycket som jag alltid gör när det är något jag verkligen inte vill göra!
Menmen. Jag pluggar faktiskt ändå bäst när jag vet att det är "nu det gäller"!

Vi var på sats imorse och hade vår gymnastik lektion.. och det som var skämmit var att det var min granne som skulle hålla i lektionen, haha.. hade ingen aning om att hon jobbade på sats. Men det gick bra iallafall:)

Sedan på Multimedia lektionen så var det kaos! hahaha, vi alla i klassen satt och kollade på massa filmer från youtube med spöken och sånt, snacka om att det var läskigt!! jag höll på och dö! Kommer inte kunna somna inatt:( får ta både tvn och lampan på eller något:P

Ikväll visades en av mina favvis filmer på tvn, och jag hade lovat mig själv att inte se den ikväll, utan att jag skulle plugga MEN det gick inte så bra. Jag svek mig själv och satte spikad framför tvn. Jag pratar såklart om The Beach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Madde mums

2008-02-05 @ 23:31:40
Jag har faktiskt lyckats att plugga lite idag, men dock inte mycket. Men ska vrkligen ta tag i det imorgon..
Ja, det är ju min specialitet, att just skjuta fram saker så pass mycket som jag alltid gör när det är något jag verkligen inte vill göra!
Menmen. Jag pluggar faktiskt ändå bäst när jag vet att det är "nu det gäller"!

Vi var på sats imorse och hade vår gymnastik lektion.. och det som var skämmit var att det var min granne som skulle hålla i lektionen, haha.. hade ingen aning om att hon jobbade på sats. Men det gick bra iallafall:)

Sedan på Multimedia lektionen så var det kaos! hahaha, vi alla i klassen satt och kollade på massa filmer från youtube med spöken och sånt, snacka om att det var läskigt!! jag höll på och dö! Kommer inte kunna somna inatt:( får ta både tvn och lampan på eller något:P

Ikväll visades en av mina favvis filmer på tvn, och jag hade lovat mig själv att inte se den ikväll, utan att jag skulle plugga MEN det gick inte så bra. Jag svek mig själv och satte spikad framför tvn. Jag pratar såklart om The Beach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Madde mums

Jag har faktiskt lyckats att plugga lite idag, men dock inte mycket. Men ska vrkligen ta tag i det imorgon..
Ja, det är ju min specialitet, att just skjuta fram saker så pass mycket som jag alltid gör när det är något jag verkligen inte vill göra!
Menmen. Jag pluggar faktiskt ändå bäst när jag vet att det är "nu det gäller"!

Vi var på sats imorse och hade vår gymnastik lektion.. och det som var skämmit var att det var min granne som skulle hålla i lektionen, haha.. hade ingen aning om att hon jobbade på sats. Men det gick bra iallafall:)

Sedan på Multimedia lektionen så var det kaos! hahaha, vi alla i klassen satt och kollade på massa filmer från youtube med spöken och sånt, snacka om att det var läskigt!! jag höll på och dö! Kommer inte kunna somna inatt:( får ta både tvn och lampan på eller något:P

Ikväll visades en av mina favvis filmer på tvn, och jag hade lovat mig själv att inte se den ikväll, utan att jag skulle plugga MEN det gick inte så bra. Jag svek mig själv och satte spikad framför tvn. Jag pratar såklart om The Beach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0