Madde den 40+ åriga mamman

Haha, gud!
Jag har nästan aldrig kännt en liknande jobbig känsla, som denna!
Jag sprang ner till hemköp 20 minuter innan dem stängde, och yrade runt bland alla varor som en riktig 40+ årig mamma.
Gick där med min matkorg som jag bara fylldes på allt mer och mer..
Dessutom köpte jag inga "onyttiga" things utan bara frukt och sådant. Känner mig riktigt mobbad och extremt lillgammal när jag gick där inne.  
En sak lärde jag mig, det var fan dyrt!
Jag köpte bara: en tidning, en melon, två äpplen, 4 bananer, ett päron, tuggummi (tre stycken), halstabletter, lakrisal och en risifrutti och detta blev 115 spänn! Kommer aldrig klara av att bo ensam asså haha.. hmmm
Men tack gode gud att hemköp finns nedanför mig, det är på kvällen begäret/suget kommer fram, och det är tur att det är öppet till 22.00.. hallelujah!
Men nu ska jag iallafall göra fruktsallad, sen blir det plugga (ofta, blir antagligen seindfeld). blääääääääääääää

Godnattis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Madde den 40+ åriga mamman

2008-02-04 @ 22:37:59

Haha, gud!
Jag har nästan aldrig kännt en liknande jobbig känsla, som denna!
Jag sprang ner till hemköp 20 minuter innan dem stängde, och yrade runt bland alla varor som en riktig 40+ årig mamma.
Gick där med min matkorg som jag bara fylldes på allt mer och mer..
Dessutom köpte jag inga "onyttiga" things utan bara frukt och sådant. Känner mig riktigt mobbad och extremt lillgammal när jag gick där inne.  
En sak lärde jag mig, det var fan dyrt!
Jag köpte bara: en tidning, en melon, två äpplen, 4 bananer, ett päron, tuggummi (tre stycken), halstabletter, lakrisal och en risifrutti och detta blev 115 spänn! Kommer aldrig klara av att bo ensam asså haha.. hmmm
Men tack gode gud att hemköp finns nedanför mig, det är på kvällen begäret/suget kommer fram, och det är tur att det är öppet till 22.00.. hallelujah!
Men nu ska jag iallafall göra fruktsallad, sen blir det plugga (ofta, blir antagligen seindfeld). blääääääääääääää

Godnattis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Madde den 40+ åriga mamman

Haha, gud!
Jag har nästan aldrig kännt en liknande jobbig känsla, som denna!
Jag sprang ner till hemköp 20 minuter innan dem stängde, och yrade runt bland alla varor som en riktig 40+ årig mamma.
Gick där med min matkorg som jag bara fylldes på allt mer och mer..
Dessutom köpte jag inga "onyttiga" things utan bara frukt och sådant. Känner mig riktigt mobbad och extremt lillgammal när jag gick där inne.  
En sak lärde jag mig, det var fan dyrt!
Jag köpte bara: en tidning, en melon, två äpplen, 4 bananer, ett päron, tuggummi (tre stycken), halstabletter, lakrisal och en risifrutti och detta blev 115 spänn! Kommer aldrig klara av att bo ensam asså haha.. hmmm
Men tack gode gud att hemköp finns nedanför mig, det är på kvällen begäret/suget kommer fram, och det är tur att det är öppet till 22.00.. hallelujah!
Men nu ska jag iallafall göra fruktsallad, sen blir det plugga (ofta, blir antagligen seindfeld). blääääääääääääää

Godnattis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0