jobbig dag

Jag har varit så arg idag, men håller på att sansa mig nu.
FAN vad jag inte orkar skolan, och så fort det går lite fel
och jag får motstånd så vill jag bara mer och mer lägga av med allt!
Jag skulle plugga idag, men jag är som jag är och har inte läst en mening. fan
Vet inte vad jag ska ta mig till.
Blir väl att sitta och plugga på stadsbiblioteket imorn då! för att plugga måste jag..

Imorgon bitti är det dessutom träningspass på sats som gäller, orkar inte!
Men jag måste, måste ta tag i skolan. bajskorv

Jajja, nu ska jag rota lite i köket och krama om mamma.

Behöver dig här just nu, men det blir väl antagligen inte så, nope. hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

jobbig dag

2008-02-04 @ 21:06:35
Jag har varit så arg idag, men håller på att sansa mig nu.
FAN vad jag inte orkar skolan, och så fort det går lite fel
och jag får motstånd så vill jag bara mer och mer lägga av med allt!
Jag skulle plugga idag, men jag är som jag är och har inte läst en mening. fan
Vet inte vad jag ska ta mig till.
Blir väl att sitta och plugga på stadsbiblioteket imorn då! för att plugga måste jag..

Imorgon bitti är det dessutom träningspass på sats som gäller, orkar inte!
Men jag måste, måste ta tag i skolan. bajskorv

Jajja, nu ska jag rota lite i köket och krama om mamma.

Behöver dig här just nu, men det blir väl antagligen inte så, nope. hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

jobbig dag

Jag har varit så arg idag, men håller på att sansa mig nu.
FAN vad jag inte orkar skolan, och så fort det går lite fel
och jag får motstånd så vill jag bara mer och mer lägga av med allt!
Jag skulle plugga idag, men jag är som jag är och har inte läst en mening. fan
Vet inte vad jag ska ta mig till.
Blir väl att sitta och plugga på stadsbiblioteket imorn då! för att plugga måste jag..

Imorgon bitti är det dessutom träningspass på sats som gäller, orkar inte!
Men jag måste, måste ta tag i skolan. bajskorv

Jajja, nu ska jag rota lite i köket och krama om mamma.

Behöver dig här just nu, men det blir väl antagligen inte så, nope. hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0