Jag hatar måsten!

Ska snart gå ner till bussen och sedan åka till sats. vill inte.
Har sådan huvudvärk och mår allmänt dåligt.
Har inte sovit något inatt, ochdet beror på olika saker men framförallt min hals.
Hostar verkigen HELA tiden.
Och idag vaknade man med ångest, ville verkligen bara skita i allt och ligga kvar i sängen. ah!
Men istället ska jag till sats och ha värsta träningspasset när jag egentligen inte kan..
Är skit förkyld och halsen krasslar, men är så hårt som tvingad att göra det iallafall. Jag hatar måsten!
och jag hatar när man vaknar med huvudvärk! och jag hatar att man inte har några huvudvärkstabletter!
Jag hatar tisdagar.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Jag hatar måsten!

2008-02-05 @ 09:16:10

Ska snart gå ner till bussen och sedan åka till sats. vill inte.
Har sådan huvudvärk och mår allmänt dåligt.
Har inte sovit något inatt, ochdet beror på olika saker men framförallt min hals.
Hostar verkigen HELA tiden.
Och idag vaknade man med ångest, ville verkligen bara skita i allt och ligga kvar i sängen. ah!
Men istället ska jag till sats och ha värsta träningspasset när jag egentligen inte kan..
Är skit förkyld och halsen krasslar, men är så hårt som tvingad att göra det iallafall. Jag hatar måsten!
och jag hatar när man vaknar med huvudvärk! och jag hatar att man inte har några huvudvärkstabletter!
Jag hatar tisdagar.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Jag hatar måsten!

Ska snart gå ner till bussen och sedan åka till sats. vill inte.
Har sådan huvudvärk och mår allmänt dåligt.
Har inte sovit något inatt, ochdet beror på olika saker men framförallt min hals.
Hostar verkigen HELA tiden.
Och idag vaknade man med ångest, ville verkligen bara skita i allt och ligga kvar i sängen. ah!
Men istället ska jag till sats och ha värsta träningspasset när jag egentligen inte kan..
Är skit förkyld och halsen krasslar, men är så hårt som tvingad att göra det iallafall. Jag hatar måsten!
och jag hatar när man vaknar med huvudvärk! och jag hatar att man inte har några huvudvärkstabletter!
Jag hatar tisdagar.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0