hey you rockstar

image118
Igår kväll kom älsklingen hit efter en "killkväll" på laserdome och biljard:)
Vi hade mysmys.
Imorse vaknade vi tidigt (för en gångs skull!). Vi skulle träffa emils killkompis kevin och hans flickvän louise för att sedan äta frukost tillsammans på ett café vid mig.
När vi väl kom dit så var det överbefolkat typ så vi bestämde oss för att gå till ett annat fik, inne på kronprinsen.
Haha, på det fiket finns det bara gamla tanter och gubbar som sitter å fikar där, menmen!
När vi väl kom dit så var det såkart stängt, så det fick bli att köpa frulle på bullar och sånt på hemköp!
Sen drog vi hem och åt. goooooott!
Efter det chilledillade vi och spelade mobilspel haha!
Emil slog mitt rekord bajs på honom! Sen bestämde vi oss för att bada:) så vi tände maassa ljus och badade badkar med massa bubblees:) hihi mysmys, jia!
Idag har dessutom jag och emil 15 månader, OJOJ! kärlek till dig my lover.

dessutom så var det säsongsstart ikväll för i en annan del av köping, hahaha så jävla balla dom är asså, svin söta!
Jajja, jag är så lost i huvudet nu så det bara inte går.. vet inte vad jag skriver.. utan det är mer mina fingrar som knappar in utan att min hjärna hänger med, typ

HERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hey you rockstar

2008-02-03 @ 21:13:11
image118
Igår kväll kom älsklingen hit efter en "killkväll" på laserdome och biljard:)
Vi hade mysmys.
Imorse vaknade vi tidigt (för en gångs skull!). Vi skulle träffa emils killkompis kevin och hans flickvän louise för att sedan äta frukost tillsammans på ett café vid mig.
När vi väl kom dit så var det överbefolkat typ så vi bestämde oss för att gå till ett annat fik, inne på kronprinsen.
Haha, på det fiket finns det bara gamla tanter och gubbar som sitter å fikar där, menmen!
När vi väl kom dit så var det såkart stängt, så det fick bli att köpa frulle på bullar och sånt på hemköp!
Sen drog vi hem och åt. goooooott!
Efter det chilledillade vi och spelade mobilspel haha!
Emil slog mitt rekord bajs på honom! Sen bestämde vi oss för att bada:) så vi tände maassa ljus och badade badkar med massa bubblees:) hihi mysmys, jia!
Idag har dessutom jag och emil 15 månader, OJOJ! kärlek till dig my lover.

dessutom så var det säsongsstart ikväll för i en annan del av köping, hahaha så jävla balla dom är asså, svin söta!
Jajja, jag är så lost i huvudet nu så det bara inte går.. vet inte vad jag skriver.. utan det är mer mina fingrar som knappar in utan att min hjärna hänger med, typ

HERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hey you rockstar

image118
Igår kväll kom älsklingen hit efter en "killkväll" på laserdome och biljard:)
Vi hade mysmys.
Imorse vaknade vi tidigt (för en gångs skull!). Vi skulle träffa emils killkompis kevin och hans flickvän louise för att sedan äta frukost tillsammans på ett café vid mig.
När vi väl kom dit så var det överbefolkat typ så vi bestämde oss för att gå till ett annat fik, inne på kronprinsen.
Haha, på det fiket finns det bara gamla tanter och gubbar som sitter å fikar där, menmen!
När vi väl kom dit så var det såkart stängt, så det fick bli att köpa frulle på bullar och sånt på hemköp!
Sen drog vi hem och åt. goooooott!
Efter det chilledillade vi och spelade mobilspel haha!
Emil slog mitt rekord bajs på honom! Sen bestämde vi oss för att bada:) så vi tände maassa ljus och badade badkar med massa bubblees:) hihi mysmys, jia!
Idag har dessutom jag och emil 15 månader, OJOJ! kärlek till dig my lover.

dessutom så var det säsongsstart ikväll för i en annan del av köping, hahaha så jävla balla dom är asså, svin söta!
Jajja, jag är så lost i huvudet nu så det bara inte går.. vet inte vad jag skriver.. utan det är mer mina fingrar som knappar in utan att min hjärna hänger med, typ

HERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0