BUBBE

Igår var det friluftsdag och det slutade med att man fick ledigt..
Kom till kockums klockan 13.00 för att åka skriskor, men skolan hade inte kommit överrens om att vi elever skulle få hyra skriskor gratis med dem som jobbade där, och vi elever tänker inte betala ett skit för det är ju skolan som ska lägga ut för det.. Och dem kunde inte lägga ut för alla oss elever som var där, så vi fick närvaro iallafall och sedan fick vi ledigt! :)
Jag och dino gick till ica maxi och handlade fika haha, sen stack jag him!
Vid 17.00 stack jag till stadsbiblioteket, och där pluggade jag röven av mig. Känns skönt, har rätt bra koll på allt. Känns det som.
Direkt efter pluggandet stack jag hem till babybo min, och hade mysmys. Sov riktigt skönt!!! Och det slutade med att man inte kom upp ur sängen, så där låg jag bredvid schnyggve och myste heela morgonen och dagen. hihih...
Kollade på någon krigsfilm som jag blev tvingad att se haha, den var dålig:( bububuhuhu..

IMORGON ÄR DET FREDAG och jag lovar, jag kommer njuta som fan! Då är det bajsiga provet done! Och om det är någon som vet ngt kul som händer till helgen så hör av er, för vi tjajooor vill kröka massoooooor!
YEEEEEEEEEEEYE... Nu ska jag plugga lite.

So long, farewell, aufwidersen! HEJDÅ

image120

Älskar dig, emil! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

BUBBE

2008-02-07 @ 18:42:38
Igår var det friluftsdag och det slutade med att man fick ledigt..
Kom till kockums klockan 13.00 för att åka skriskor, men skolan hade inte kommit överrens om att vi elever skulle få hyra skriskor gratis med dem som jobbade där, och vi elever tänker inte betala ett skit för det är ju skolan som ska lägga ut för det.. Och dem kunde inte lägga ut för alla oss elever som var där, så vi fick närvaro iallafall och sedan fick vi ledigt! :)
Jag och dino gick till ica maxi och handlade fika haha, sen stack jag him!
Vid 17.00 stack jag till stadsbiblioteket, och där pluggade jag röven av mig. Känns skönt, har rätt bra koll på allt. Känns det som.
Direkt efter pluggandet stack jag hem till babybo min, och hade mysmys. Sov riktigt skönt!!! Och det slutade med att man inte kom upp ur sängen, så där låg jag bredvid schnyggve och myste heela morgonen och dagen. hihih...
Kollade på någon krigsfilm som jag blev tvingad att se haha, den var dålig:( bububuhuhu..

IMORGON ÄR DET FREDAG och jag lovar, jag kommer njuta som fan! Då är det bajsiga provet done! Och om det är någon som vet ngt kul som händer till helgen så hör av er, för vi tjajooor vill kröka massoooooor!
YEEEEEEEEEEEYE... Nu ska jag plugga lite.

So long, farewell, aufwidersen! HEJDÅ

image120

Älskar dig, emil! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

BUBBE

Igår var det friluftsdag och det slutade med att man fick ledigt..
Kom till kockums klockan 13.00 för att åka skriskor, men skolan hade inte kommit överrens om att vi elever skulle få hyra skriskor gratis med dem som jobbade där, och vi elever tänker inte betala ett skit för det är ju skolan som ska lägga ut för det.. Och dem kunde inte lägga ut för alla oss elever som var där, så vi fick närvaro iallafall och sedan fick vi ledigt! :)
Jag och dino gick till ica maxi och handlade fika haha, sen stack jag him!
Vid 17.00 stack jag till stadsbiblioteket, och där pluggade jag röven av mig. Känns skönt, har rätt bra koll på allt. Känns det som.
Direkt efter pluggandet stack jag hem till babybo min, och hade mysmys. Sov riktigt skönt!!! Och det slutade med att man inte kom upp ur sängen, så där låg jag bredvid schnyggve och myste heela morgonen och dagen. hihih...
Kollade på någon krigsfilm som jag blev tvingad att se haha, den var dålig:( bububuhuhu..

IMORGON ÄR DET FREDAG och jag lovar, jag kommer njuta som fan! Då är det bajsiga provet done! Och om det är någon som vet ngt kul som händer till helgen så hör av er, för vi tjajooor vill kröka massoooooor!
YEEEEEEEEEEEYE... Nu ska jag plugga lite.

So long, farewell, aufwidersen! HEJDÅ

image120

Älskar dig, emil! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0