ben and jerran and his fatty friends

Idag var det skola, och jag kom inte därifrån förens vid 16.00, dryygt! Efter det stack jag snabbis in till stan och sedan kom bebbi in. Vi åt kinabox och sen åkte vi hem till mig..
Feta som vi är stack vi ner till videomix och köpte godis och ben and jerrys, för 100 spänn! känns som en fetto varning, som fan!
Men det sket vi i och låg å kolla filmis, guess who hette den, och det var skit ball!
Och nu har han åkt hem, tidig match imorn, blöööö! vill ju mysemyse inatt.
meeen jag klarar mig, har ju min ben och jerry med för den delen som väntar på mig i frysen. mums!
Men jag ska dock sova snart, är riktigt trött efter denna köriga vecka!
jag är värd glassen,
jag är värd godiset,
jag är värd kinaboxen,
jag är värd en slapp fredag,
jag är värd en sovasova lördag.
jag är värd det bästa.

Sov gottis! <3 :)

(Haha.. Emil har på sig mina rosa byxor, och jag dem blåa.. haha jag har världens sexigaste pojkvän!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ben and jerran and his fatty friends

2008-02-09 @ 00:42:38
Idag var det skola, och jag kom inte därifrån förens vid 16.00, dryygt! Efter det stack jag snabbis in till stan och sedan kom bebbi in. Vi åt kinabox och sen åkte vi hem till mig..
Feta som vi är stack vi ner till videomix och köpte godis och ben and jerrys, för 100 spänn! känns som en fetto varning, som fan!
Men det sket vi i och låg å kolla filmis, guess who hette den, och det var skit ball!
Och nu har han åkt hem, tidig match imorn, blöööö! vill ju mysemyse inatt.
meeen jag klarar mig, har ju min ben och jerry med för den delen som väntar på mig i frysen. mums!
Men jag ska dock sova snart, är riktigt trött efter denna köriga vecka!
jag är värd glassen,
jag är värd godiset,
jag är värd kinaboxen,
jag är värd en slapp fredag,
jag är värd en sovasova lördag.
jag är värd det bästa.

Sov gottis! <3 :)

(Haha.. Emil har på sig mina rosa byxor, och jag dem blåa.. haha jag har världens sexigaste pojkvän!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ben and jerran and his fatty friends

Idag var det skola, och jag kom inte därifrån förens vid 16.00, dryygt! Efter det stack jag snabbis in till stan och sedan kom bebbi in. Vi åt kinabox och sen åkte vi hem till mig..
Feta som vi är stack vi ner till videomix och köpte godis och ben and jerrys, för 100 spänn! känns som en fetto varning, som fan!
Men det sket vi i och låg å kolla filmis, guess who hette den, och det var skit ball!
Och nu har han åkt hem, tidig match imorn, blöööö! vill ju mysemyse inatt.
meeen jag klarar mig, har ju min ben och jerry med för den delen som väntar på mig i frysen. mums!
Men jag ska dock sova snart, är riktigt trött efter denna köriga vecka!
jag är värd glassen,
jag är värd godiset,
jag är värd kinaboxen,
jag är värd en slapp fredag,
jag är värd en sovasova lördag.
jag är värd det bästa.

Sov gottis! <3 :)

(Haha.. Emil har på sig mina rosa byxor, och jag dem blåa.. haha jag har världens sexigaste pojkvän!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0