Ännu en gång..

Ikväll klockan 21.35 börjar titanic!
Frågn är bara om jag orkar se den ikväll, helt ensam..
Det kvittar hur många gånger man har sett den,
man gråter lika mycket varje gång!
Jag får ringa bebben när det känns för jobbigt isåfall:P
haha :P

haha, fast titanic påminner mig bara om när jag och maddi sov över varje helg typ och det ända vi gjorde var att glo på titanic.. det gick så långt att där lg vi och sa alla replikerna innan dem i filmen hann säga dem... haha så jävla sjuka vi va maddi.. och hur gamla var vi ? typ i 6an? haha

Kommentarer
Postat av: Olessia

åh jag ÄLSKAR titanic

2008-02-09 @ 20:38:31
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Julia

JAG ÄLSKAR OCKSÅ TITANIC :). Din blogg är både fin & bra.

2008-02-09 @ 20:41:47
URL: http://juuliaas.blogg.se
Postat av: lisa

jag såg titanic igår, jag gråter inte till titanic konstigt nog. men jag får panik, känner mig instängd på något sätt. haha löjligt va? men jag så din komentar iaf. jag såg bara snuttar av melodi festivalen , jag tycker melodifestivalen har blivit ett skämt, jag menar amy dimond, tommy sjögren ( om det är så han hette) nej men det är tråkigt. ha en fortsatt bra söndag!

pusslisa

2008-02-10 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ännu en gång..

2008-02-09 @ 19:59:16
Ikväll klockan 21.35 börjar titanic!
Frågn är bara om jag orkar se den ikväll, helt ensam..
Det kvittar hur många gånger man har sett den,
man gråter lika mycket varje gång!
Jag får ringa bebben när det känns för jobbigt isåfall:P
haha :P

haha, fast titanic påminner mig bara om när jag och maddi sov över varje helg typ och det ända vi gjorde var att glo på titanic.. det gick så långt att där lg vi och sa alla replikerna innan dem i filmen hann säga dem... haha så jävla sjuka vi va maddi.. och hur gamla var vi ? typ i 6an? haha

Kommentarer

Postat av: Olessia

åh jag ÄLSKAR titanic

2008-02-09 @ 20:38:31
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se

Postat av: Julia

JAG ÄLSKAR OCKSÅ TITANIC :). Din blogg är både fin & bra.

2008-02-09 @ 20:41:47
URL: http://juuliaas.blogg.se

Postat av: lisa

jag såg titanic igår, jag gråter inte till titanic konstigt nog. men jag får panik, känner mig instängd på något sätt. haha löjligt va? men jag så din komentar iaf. jag såg bara snuttar av melodi festivalen , jag tycker melodifestivalen har blivit ett skämt, jag menar amy dimond, tommy sjögren ( om det är så han hette) nej men det är tråkigt. ha en fortsatt bra söndag!

pusslisa

2008-02-10 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ännu en gång..

Ikväll klockan 21.35 börjar titanic!
Frågn är bara om jag orkar se den ikväll, helt ensam..
Det kvittar hur många gånger man har sett den,
man gråter lika mycket varje gång!
Jag får ringa bebben när det känns för jobbigt isåfall:P
haha :P

haha, fast titanic påminner mig bara om när jag och maddi sov över varje helg typ och det ända vi gjorde var att glo på titanic.. det gick så långt att där lg vi och sa alla replikerna innan dem i filmen hann säga dem... haha så jävla sjuka vi va maddi.. och hur gamla var vi ? typ i 6an? haha

Kommentarer
Postat av: Olessia

åh jag ÄLSKAR titanic

2008-02-09 @ 20:38:31
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Julia

JAG ÄLSKAR OCKSÅ TITANIC :). Din blogg är både fin & bra.

2008-02-09 @ 20:41:47
URL: http://juuliaas.blogg.se
Postat av: lisa

jag såg titanic igår, jag gråter inte till titanic konstigt nog. men jag får panik, känner mig instängd på något sätt. haha löjligt va? men jag så din komentar iaf. jag såg bara snuttar av melodi festivalen , jag tycker melodifestivalen har blivit ett skämt, jag menar amy dimond, tommy sjögren ( om det är så han hette) nej men det är tråkigt. ha en fortsatt bra söndag!

pusslisa

2008-02-10 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0