yooo

Har precis ätit värsta middagen ever, har nog aldrig ätit så mycket tidigare, eller jo:P men inte på länge!
Igårkväll gick jag och emil på bio, vi såg Arkiv x. Den var rätt dålig faktiskt, men det var mysigt iallafall!:) Hade heldre sett en annan, men men. Så den filmen är ingenting jag rekomenderar direkt.
Idag har jag inte gjort ett piss. Vaknade i morse och hade drömt den sjukaste drömmen! Drömde att jag och emil fick barn, vääärldens sötaste latino unge haha. Och jag har nog aldrig varit såhär sugen på att skaffa en lite bebis, (men bara om den blir exakt som den bebisen i drömmen) haha. Den var så söööt!
En sak som jag blir så jävla arg över just nu är detta jobbiga väder. Varför? Det har varit hur varmt och fint hur länge som helst den sista tiden, men nu blir det grått och regnigt. tråkigttråkigt!
Fast samtidigt så längtar jag efter hösten. Vill köpa mysiga koftor, halsdukar och jackor. Mysigt! Men man kan ju gärna bli lite brun innan hösten kommer.
Och en sak till som gör mig sjukt ledsen är att skolan börjar snart, om exakt 14 dagar! ÅNGEST, afan! :( uschen.. Sommarlovet har gått så otroligt fort.

Nåååååja nu snart ska jag se på film och mysa.
Skriver och lägger nog in bilderna sen i fredags senare också. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

yooo

2008-08-04 @ 19:36:59

Har precis ätit värsta middagen ever, har nog aldrig ätit så mycket tidigare, eller jo:P men inte på länge!
Igårkväll gick jag och emil på bio, vi såg Arkiv x. Den var rätt dålig faktiskt, men det var mysigt iallafall!:) Hade heldre sett en annan, men men. Så den filmen är ingenting jag rekomenderar direkt.
Idag har jag inte gjort ett piss. Vaknade i morse och hade drömt den sjukaste drömmen! Drömde att jag och emil fick barn, vääärldens sötaste latino unge haha. Och jag har nog aldrig varit såhär sugen på att skaffa en lite bebis, (men bara om den blir exakt som den bebisen i drömmen) haha. Den var så söööt!
En sak som jag blir så jävla arg över just nu är detta jobbiga väder. Varför? Det har varit hur varmt och fint hur länge som helst den sista tiden, men nu blir det grått och regnigt. tråkigttråkigt!
Fast samtidigt så längtar jag efter hösten. Vill köpa mysiga koftor, halsdukar och jackor. Mysigt! Men man kan ju gärna bli lite brun innan hösten kommer.
Och en sak till som gör mig sjukt ledsen är att skolan börjar snart, om exakt 14 dagar! ÅNGEST, afan! :( uschen.. Sommarlovet har gått så otroligt fort.

Nåååååja nu snart ska jag se på film och mysa.
Skriver och lägger nog in bilderna sen i fredags senare också. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

yooo

Har precis ätit värsta middagen ever, har nog aldrig ätit så mycket tidigare, eller jo:P men inte på länge!
Igårkväll gick jag och emil på bio, vi såg Arkiv x. Den var rätt dålig faktiskt, men det var mysigt iallafall!:) Hade heldre sett en annan, men men. Så den filmen är ingenting jag rekomenderar direkt.
Idag har jag inte gjort ett piss. Vaknade i morse och hade drömt den sjukaste drömmen! Drömde att jag och emil fick barn, vääärldens sötaste latino unge haha. Och jag har nog aldrig varit såhär sugen på att skaffa en lite bebis, (men bara om den blir exakt som den bebisen i drömmen) haha. Den var så söööt!
En sak som jag blir så jävla arg över just nu är detta jobbiga väder. Varför? Det har varit hur varmt och fint hur länge som helst den sista tiden, men nu blir det grått och regnigt. tråkigttråkigt!
Fast samtidigt så längtar jag efter hösten. Vill köpa mysiga koftor, halsdukar och jackor. Mysigt! Men man kan ju gärna bli lite brun innan hösten kommer.
Och en sak till som gör mig sjukt ledsen är att skolan börjar snart, om exakt 14 dagar! ÅNGEST, afan! :( uschen.. Sommarlovet har gått så otroligt fort.

Nåååååja nu snart ska jag se på film och mysa.
Skriver och lägger nog in bilderna sen i fredags senare också. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0