yesterday

Igår var det jätte myspys hos anna. Hon hade gjort det så himla fint och jätte god mat:)
Dessvärre så var det mindre kul på hipp. Eller rättare sagt så var det dödstråkigt där inne, menmen..
Vid 3 så trog jag mig vidare hem till emil. mys. sov där tills idag och nu gör jag absolut ingenting här hemma.. har precis sovit lite, har varit megasuuuuper trött hela dagen. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Emil kanske kommer hit efter hans jobb. Kanske borde städa mitt rum. skooojjjj!
Jajja, jag kkan tyvärr inte skriva särskillt mycket om gårdagen därför min dator är sönder och den stängs av ite då och då när den själv vill det.
Bilderna sen igår får ni en annan gång. Nåja! Nu ska jag duscha.
Pusspååårrrrrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

yesterday

2008-08-02 @ 19:52:19
Igår var det jätte myspys hos anna. Hon hade gjort det så himla fint och jätte god mat:)
Dessvärre så var det mindre kul på hipp. Eller rättare sagt så var det dödstråkigt där inne, menmen..
Vid 3 så trog jag mig vidare hem till emil. mys. sov där tills idag och nu gör jag absolut ingenting här hemma.. har precis sovit lite, har varit megasuuuuper trött hela dagen. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Emil kanske kommer hit efter hans jobb. Kanske borde städa mitt rum. skooojjjj!
Jajja, jag kkan tyvärr inte skriva särskillt mycket om gårdagen därför min dator är sönder och den stängs av ite då och då när den själv vill det.
Bilderna sen igår får ni en annan gång. Nåja! Nu ska jag duscha.
Pusspååårrrrrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

yesterday

Igår var det jätte myspys hos anna. Hon hade gjort det så himla fint och jätte god mat:)
Dessvärre så var det mindre kul på hipp. Eller rättare sagt så var det dödstråkigt där inne, menmen..
Vid 3 så trog jag mig vidare hem till emil. mys. sov där tills idag och nu gör jag absolut ingenting här hemma.. har precis sovit lite, har varit megasuuuuper trött hela dagen. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Emil kanske kommer hit efter hans jobb. Kanske borde städa mitt rum. skooojjjj!
Jajja, jag kkan tyvärr inte skriva särskillt mycket om gårdagen därför min dator är sönder och den stängs av ite då och då när den själv vill det.
Bilderna sen igår får ni en annan gång. Nåja! Nu ska jag duscha.
Pusspååårrrrrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0