wrooom

Sitter här vid en dator som ständigt och jämt stänger av sig själv. Inte direkt kul om jag sitter och skriver ett stort blogginlägg som jag förövrigt är rätt sugen på att göra. Ball det känns när man sitter där i sista meningen och wooops så stängs datorn av!

Men jag ska skriva så fort jag kan så kanske jag hinner skriva allt jag vill få skrivet...

I tisdags kom emil till mig och vi fick impuls att åka till mobilia fölr att sedan gå runt och leta efter xbox. Vi var inne i alla siba, onof, elgigantgen osv och ingen hade de kvar.. men tillslut fick vi tag på ett xbox och det köpte emil direkt! 
Sedan köpte han ett spel till som jag faktiskt trodde att jag skulle hata, ett typiskt krigar spel blablabla. MEN det var hur coolt och roligt som helst:P Så när vi kom hem till mig igen så satte vi in det i tv och provade, skit ballt var det.

Vid 8 tiden beställde vi hem mat från världens godaste mexikanska resturangen som finns typ. Dumma som vi är så råkade vi beställa fel men det var supergott ändå! :)
Vid halv tio skulle vi hem till honom för att sedan spela ännu mer och ja, dumma som vi är IGEN så missade vi bussen så vi fick sitta där och tönta oss i en hel tim me tills nästa bussfan kom igen. Men jag hittade sätt att underhålla mig på(A) men det tyckte bara emil var jobbigt..mohaha!

Idag har jag inte gjort särskillt mycket, bara töntat mig här hemma typ.. Imorgon flyttar Li till växsjö där hon ska plugga i 3 år. Kommer verkligen åka och hälsa på henne. supermys!

Ja, vad mer kan man skriva.. På mådag gäller det, skolan. KUUUL. Men jag kan faktiskt erkänna att jag saknar faktiskt lite att komma in i själva vardagen igen. Kollade dessutom på vårat nya schema och its damn good! Huur chill som helst, verkligen!

Nåjaa, nu har jag fått rätt mycket sktrivet och datorn har inte stängts av än, vist hade det varit roligt om den gjorde det precis just nu när jag skriver denna meningen. men nej, jag klarar det!:D

SOV GOTTT, PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

wrooom

2008-08-14 @ 00:42:15
Sitter här vid en dator som ständigt och jämt stänger av sig själv. Inte direkt kul om jag sitter och skriver ett stort blogginlägg som jag förövrigt är rätt sugen på att göra. Ball det känns när man sitter där i sista meningen och wooops så stängs datorn av!

Men jag ska skriva så fort jag kan så kanske jag hinner skriva allt jag vill få skrivet...

I tisdags kom emil till mig och vi fick impuls att åka till mobilia fölr att sedan gå runt och leta efter xbox. Vi var inne i alla siba, onof, elgigantgen osv och ingen hade de kvar.. men tillslut fick vi tag på ett xbox och det köpte emil direkt! 
Sedan köpte han ett spel till som jag faktiskt trodde att jag skulle hata, ett typiskt krigar spel blablabla. MEN det var hur coolt och roligt som helst:P Så när vi kom hem till mig igen så satte vi in det i tv och provade, skit ballt var det.

Vid 8 tiden beställde vi hem mat från världens godaste mexikanska resturangen som finns typ. Dumma som vi är så råkade vi beställa fel men det var supergott ändå! :)
Vid halv tio skulle vi hem till honom för att sedan spela ännu mer och ja, dumma som vi är IGEN så missade vi bussen så vi fick sitta där och tönta oss i en hel tim me tills nästa bussfan kom igen. Men jag hittade sätt att underhålla mig på(A) men det tyckte bara emil var jobbigt..mohaha!

Idag har jag inte gjort särskillt mycket, bara töntat mig här hemma typ.. Imorgon flyttar Li till växsjö där hon ska plugga i 3 år. Kommer verkligen åka och hälsa på henne. supermys!

Ja, vad mer kan man skriva.. På mådag gäller det, skolan. KUUUL. Men jag kan faktiskt erkänna att jag saknar faktiskt lite att komma in i själva vardagen igen. Kollade dessutom på vårat nya schema och its damn good! Huur chill som helst, verkligen!

Nåjaa, nu har jag fått rätt mycket sktrivet och datorn har inte stängts av än, vist hade det varit roligt om den gjorde det precis just nu när jag skriver denna meningen. men nej, jag klarar det!:D

SOV GOTTT, PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

wrooom

Sitter här vid en dator som ständigt och jämt stänger av sig själv. Inte direkt kul om jag sitter och skriver ett stort blogginlägg som jag förövrigt är rätt sugen på att göra. Ball det känns när man sitter där i sista meningen och wooops så stängs datorn av!

Men jag ska skriva så fort jag kan så kanske jag hinner skriva allt jag vill få skrivet...

I tisdags kom emil till mig och vi fick impuls att åka till mobilia fölr att sedan gå runt och leta efter xbox. Vi var inne i alla siba, onof, elgigantgen osv och ingen hade de kvar.. men tillslut fick vi tag på ett xbox och det köpte emil direkt! 
Sedan köpte han ett spel till som jag faktiskt trodde att jag skulle hata, ett typiskt krigar spel blablabla. MEN det var hur coolt och roligt som helst:P Så när vi kom hem till mig igen så satte vi in det i tv och provade, skit ballt var det.

Vid 8 tiden beställde vi hem mat från världens godaste mexikanska resturangen som finns typ. Dumma som vi är så råkade vi beställa fel men det var supergott ändå! :)
Vid halv tio skulle vi hem till honom för att sedan spela ännu mer och ja, dumma som vi är IGEN så missade vi bussen så vi fick sitta där och tönta oss i en hel tim me tills nästa bussfan kom igen. Men jag hittade sätt att underhålla mig på(A) men det tyckte bara emil var jobbigt..mohaha!

Idag har jag inte gjort särskillt mycket, bara töntat mig här hemma typ.. Imorgon flyttar Li till växsjö där hon ska plugga i 3 år. Kommer verkligen åka och hälsa på henne. supermys!

Ja, vad mer kan man skriva.. På mådag gäller det, skolan. KUUUL. Men jag kan faktiskt erkänna att jag saknar faktiskt lite att komma in i själva vardagen igen. Kollade dessutom på vårat nya schema och its damn good! Huur chill som helst, verkligen!

Nåjaa, nu har jag fått rätt mycket sktrivet och datorn har inte stängts av än, vist hade det varit roligt om den gjorde det precis just nu när jag skriver denna meningen. men nej, jag klarar det!:D

SOV GOTTT, PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0